Betaler du..?

Aldri betalt en krone jeg.. Hadde sikkert 10 ultralyder og fikk både film og bilder etter ultralyden men betalte aldri noen ting :)

Har ikke betalt noe. Betalte noe sist og det fikk jeg igjen siden det skulle være gratis. Så det hørtes merkelig ut for meg. Skal det liksom koste mer på Sørlandet enn på Østlandet?

Har ikke betalt hos verken lege eller på sykehuset. Måtte betale hos endokrinologen når jeg var der pga svangerskapsdiabetes nå, vet ikke om det var for at han hadde glemt å krysse av for at jeg var gravid eller ikke da. For jeg vet jeg betalte ikke når jeg var der i forrige svangerskap.

Det hadde jeg faktisk ikke hørt om før! Så nei, har aldri betalt.

Betalte heller ikke noe :)
Eneste jeg betalte for var bildene da vi var på oul på sykehuset.

Aldri betalt noe. Måtte egentlig betale 50 for bildene på ul, men hadde så sent på kvelden at damen i resepsjonen hadde dratt hjem

Betaler ingenting,for det koster ingenting her...

Betalte ingenting, men det stod vel på noen papirer at det var mulig man måtte betale for materiell.
Betalte kun for ul bilde her.

Betalte bare på ultralyden :) men innbiller meg at vi betalte i luka, det var også kr.sand?

Seriøst?? Er sykehuset her det eneste som er så sleipe?? Får nesten lyst til å la være å betale av prinsipp på torsdag... Da skal jeg på oul!

Jeg var på nordlandssykehuset for kontroll en helg siden jeg ble redd grunnet store smerter og lite liv. Fikk i etterkant en faktura på 25,- :p

Ja betalte 25kr hver gang jeg ble under søkt på sykehuset :) betalte den med en gang jeg kom hjem, fikk den i hånda i skranka!

Aldri hørt om! Har kun betalt for ulbilder på oul. På oppfølgingsul har jeg fått bildene.

Jøss!! Her har jeg vært inn mange ganger i forhold til SA, MA og exu - aldri betalt ei eneste krone!

I dette svangerskapet hadde ul ukentlig fra uke 6-12 - betalte ikke ei krone.

Betalte for bildene ved oul - ellers har alt av legebesøk vært gratis!

Så rart, det må være noe nytt de har begynt med! Fødte i Kristiansand sist (6,5 år siden da..), betalte aldri noe enda jeg var mye der pga komplikasjoner (11 ultralyder tilsammen, betalte ikke for bilder en gang!).

Betaler ingenting på Ullevål, kan hende jeg betalte for bildene på OUL... Husker faktisk ikke :P

Back
Topp