Betale bryllup

Betalte den enorme summen på litt under 2000,- selv ;-)

• Liker
Reactions: BMC
Hadde et lite bryllup. Handlet inn over tid, og tok litt med feriepenger.

Fikk litt av mine foreldre og sparte opp resten selv. Tenkte vi kan ikke ha dyrere bryllup enn vi kan spare til sparte i 1,5 år og satt av en del hver mnd

Vi fikk litt hjelp av mine foreldre og betalte resten selv. Hadde aldri tatt opp lån!

Antar at vi må betale alt selv!! :) derfor må vi sette opp ett ca budsjett for å se om vi faktisk har råd til å ha det til neste sommer. Får nok bryllupskaka billig siden pappa skal lage den, men ;)

Bryllupet kostet litt over 100.000. Foreldre sponset med ca.30.000 og 70.000 betalte vi selv.
Sparte ingenting, brukte feriepengene vi fekk det året, og tok heller en Norges ferie,fremfor utlandet:) gikk helt fint det:)

Betaler alt selv, sparer i god tid. Skal ikke gifte oss før til neste år pga dette. Får ingen hjelp fra noen. :)

Hvordan gjør dere det? :P Tar dere opp lån? Får pengestøtte av familie? Sparer? All of the above?

Aner ikke hvordan dette funger. :P
Skulle til å lage en slik tråd selv:p jeg og sambo har vert sammen i snart 11 år og for oss har ikke vært aktuelt med giftemål før nå. Men nå har vi ikke råd uansett! Med hus, biler 2 barn og nr 3 på vei så er det amdre ting som står i kø før vi bruker penger på brullyp! Mest sannsyling blir det lite og enkelt og billigst mulig :p

Vi reiste utenlands og de som ble med betalte for seg selv, men vi betalte selvsagt fest og transport til kirke og fest der nede, men så overrasket foreldrene mine med og betale for hele middagen med drikke osv :-)
Ferie og bryllup i et

Vi sparte i 10 mnd og planla å betale alt selv, hele sulamitten inkludert bryllupsreisen kom på 120.000,-

Familien sponset oss med noe penger, enda vi prøvde å forklare at vi helst ville betale selv. Det endte med at vi fikk "gaver på forskudd" og på selve dagen, så vi kunne fint hatt et dyrere bryllup, men for oss var det viktig å ha et bryllup vi hadde råd til selv.

Å få støtte fra familien er ingen selvfølge, og for oss var det uaktuelt å ta opp lån for en fest. En jævlig dyr fest, men like fullt en fest.

Vi skal muligens gifte oss neste år, da blir det bare en liten sammenkomst med familie. Vi er ikke helt typen som skal ha hvit kjole og kirkebryllup:P
Vi håper vi kan ha det i hagen da været pleier å være bra her om sommeren.
Mine foreldre betalte 10.000 i tilskudd til min søster og hennes mann og vil gjerne det til oss også. Så da er det ikke sikkert vi trenger så mye mer:P Men resten tar vi av egen lomme. Setter meg ikke i gjeld pga det;)

Vi trengte ikke å spare siden vårt kosta kun 5500 tusen for alt :-D etter på sa svigermor at de ville gjerne betale for oss siden vi tenkte så fornuftig og ikke ville bruke så mye penger på det.

Vi betalte det meste selv, men mine foreldre bidro med mange tusener og mannens familie bidro med 15.000kr

Vi sparte og betalte alt selv ;)

Vi brukte litt sparepengar og feriepengar og sånt. Betalte i underkant av 40 000, men fekk over 60 i pengegaver, så bryllupet betalte seg sjølv + bryllupsreise...

Back
Topp