Bet

BIBBI3

Forumet er livet
Hei

Ser du har vært gjennom d samme som meg (tilnærmet) med overstimulering etc.
Ble du innlagt? Evt når ble du mye bedre? Er du sykmeldt? Går du på noe medisin? Går du ofte på kontroll?

En del spørsmål men godt å ha noen andre å dele erfaring med.

Med tanke på ul så er det godt det er noe positivt oppi alt det man må gjennom. Håper det retter seg snart for deg.
Har lite smerter jeg da heldigvis, men magen er noe stor pga væske enda. Er jo bare 5+5, så håper det vil rette seg mer å mer før den eser ut pga spiren.
Skal på kontroll og UL på mandag. Håper verdiene fremdeles er gode nok til at jeg får være hjemme..

Har så utrolig dårlig samvittighet ovenfor jobben. Har vært borte siden 25 januar og fikk med sykemelding t.o.m 28 feb[&:]
Hva jobber du med?

Er snart der, så håper.
Jobber for faren min jeg da.. et arbeidsjern som ble skeptisk bare jeg nevnte prøverørsforsøk i høst. Forteller foreldra mine det meste for jeg er så avhengig av dem med tanke på yrket til min samboer.. Mamma har passa gutten vår når vi har vært avgårde på utredning/operasjon/uttak/innsett og pappa er jo min arbeidsgiver så har vært helt ærlig med ham om hvorfor jeg har flydd inn å ut av sjukehus siden høsten 07.
Han er overarbeid fra før og går på blodtrykksmedisin, og timinga mi vart vel ikke helt bra med tanke på at det på nyåret er verste tiden for regnskapsyrket.
Men men.. merker nå en dag hjemme hvor jeg egentlig ikke har gjort så mye at jeg langt derifra er klar for å jobbe.
Får se an lege-kontrollen på mandag og se an fremover om jeg evt kan begynne å jobbe litt igjen etter hvert. Avventer også til da med å si hvor lenge jeg er sykmeldt.......

Har du vært innlagt på sjukehus i forbindelse med overstimuleringa??

Back
Topp