Besvimte

x1xmmjm

Flørter med forumet
Dagen startet med at frokosten kom opp igjen.. har ikke vært så dårlig før nå den siste uka.. vært en del kvalm og trøtt.. så i dag dro jeg ned på hotellet for å møte ei venninne... etter ei stund der, så kjenner jeg at jeg blir rar i kroppen... så jeg setter meg ned på en stol.. Når jeg kommer til meg selv, ligger jeg plutselig på gulvet.. venninna mi ble litt bekymret da hun så at jeg datt i gulvet å begynte å riste i det jeg skulle sette meg opp på gulvet.. Begynte å brekke meg, så fikk en pose om det skulle komme opp noe..

Var helt svett i håret da jeg kom meg opp, så fikk et glass vann og litt kjeks.. kvalmen gikk over da jeg fikk i meg den ene kjeksen..
Ringte til jordmor, men var ikke noe alvorlig heldivis.. Måtte bare slappe av og prøve få i meg litt mer mat og drikke! Skal ringe til legen i morgen å få meg ei sykemelding for helga, så må jeg kjøpe litt jerntilskudd:)

huff ja få deg en sykemelding og hold deg i ro. leste at man skulle drikke appelsinjuice til maten for da tok kroppen bedre opp jern som var i maten :) så det har jeg begynt meg :)

Huff, det hørtes vemmelig ut!! Best å ta det pent ja, og jevnt inntak av mat[;)]

ORIGINAL: Ida123

Huff, det hørtes vemmelig ut!! Best å ta det pent ja, og jevnt inntak av mat[;)]

snakket med mamma i kveld, da vi ble fortalt at jeg ristet da jeg besvimte, trodde hun me en gang at jeg kunne ha fått epilepsi anfall... dro på sykehjemmet der jeg jobber og tok en urinprøve, men det var ingen forandringer! Var så heldig at legen var innom, så vi fikk spurt han om hva det kunne være.. han trodde ikke det var svangerspaps forgiftning som mamma også hadde trodd..
Neste gang det skjedde skulle jeg kontakte lege med en gang så de kunne få tatt blodprøver for å se hva det kan være.. Sykepleier som var på vakt trodde at det kunne være et blodtrykksfall...
Håper det ikke skjer igjen i allefall...:)

Takk for gode ord:)

Back
Topp