x1xmmjm
Flørter med forumet
Dagen startet med at frokosten kom opp igjen.. har ikke vært så dårlig før nå den siste uka.. vært en del kvalm og trøtt.. så i dag dro jeg ned på hotellet for å møte ei venninne... etter ei stund der, så kjenner jeg at jeg blir rar i kroppen... så jeg setter meg ned på en stol.. Når jeg kommer til meg selv, ligger jeg plutselig på gulvet.. venninna mi ble litt bekymret da hun så at jeg datt i gulvet å begynte å riste i det jeg skulle sette meg opp på gulvet.. Begynte å brekke meg, så fikk en pose om det skulle komme opp noe..
Var helt svett i håret da jeg kom meg opp, så fikk et glass vann og litt kjeks.. kvalmen gikk over da jeg fikk i meg den ene kjeksen..
Ringte til jordmor, men var ikke noe alvorlig heldivis.. Måtte bare slappe av og prøve få i meg litt mer mat og drikke! Skal ringe til legen i morgen å få meg ei sykemelding for helga, så må jeg kjøpe litt jerntilskudd:)
Var helt svett i håret da jeg kom meg opp, så fikk et glass vann og litt kjeks.. kvalmen gikk over da jeg fikk i meg den ene kjeksen..
Ringte til jordmor, men var ikke noe alvorlig heldivis.. Måtte bare slappe av og prøve få i meg litt mer mat og drikke! Skal ringe til legen i morgen å få meg ei sykemelding for helga, så må jeg kjøpe litt jerntilskudd:)