Besvimte i dag

Ninaa93

Andre møte med forumet
Jeg har vært uvel og svimmel noen dager nå, og har følt meg litt sånn hypokonder og folk har sagt at graviditet er ingen sykdom osv så på jobb i dag var jeg så uvel at jeg svimte av og datt bakover ned en heldigvis ikke så lang steintrapp og slo hodet og ryggen. Ble sendt med ambulanse til sykehuset og må være her til observasjon til i morgen. Heldigvis var alt bra med lille nurket som kun er 8uker!

Så ingen kan sette seg inn i hvordan man har det som gravid og alle er forskjellige, viktig å ta hensyn og vise omtanke for hverandre:Heartred

Jeg har vært uvel og svimmel noen dager nå, og har følt meg litt sånn hypokonder og folk har sagt at graviditet er ingen sykdom osv så på jobb i dag var jeg så uvel at jeg svimte av og datt bakover ned en heldigvis ikke så lang steintrapp og slo hodet og ryggen. Ble sendt med ambulanse til sykehuset og må være her til observasjon til i morgen. Heldigvis var alt bra med lille nurket som kun er 8uker!

Så ingen kan sette seg inn i hvordan man har det som gravid og alle er forskjellige, viktig å ta hensyn og vise omtanke for hverandre:Heartred

Sniker
Huffda, god bedring. Folk kan si så mye de vil at graviditet ikke er en sykdom, men kan jammen bli skikkelig dårlig likevel. Regner med kollegene dine holder munn en liten stund nå om det er de som har babla om det :p

Så skummelt! Godt å høre lille har det bra og at du er under observasjon :) Masse god bedring! ❤

Alle opplever graviditet forskjellig, så nei, det er ingen sykdom, men noen blir veldig syke/dårlige av å være gravid.

Huff, så godt det gikk bra ! <3

Har hørt det flere ganger selv. Har hittil besvimt 2 ganger og føler meg helt forferdelig pga kvalme, oppkast og trøtthet :( er ikke lenger meg selv.

Så skummelt. Bra d gikk fint. Ta vare på deg selv <3

Huff da, godt det gikk bra! God bedring ❤️

Så skummelt! Godt det gikk bra:Heartred
Misliker veldig det uttrykket om at graviditet ikke er noen sykdom. Hva skal man fram til med å si det? Det er viktig å vise omtanke for hverandre, ja, og ha forståelse for at man kan føle seg veldig dårlig i et svangerskap.
God bedring!:Heartred

Herre Gud. Nei å være gravid er ikke en sykdom. Men å få symptomene på en graviditet kan av og til være på linje med en sykdom. Vi er ikke smittsomme eller kommer til å dø. Men det er jævlig å komme igjennom. Blir helt koko når folk sier det.
Er det samme som når folk sa til meg at jeg ikke døde av litt allergi og burde komme på jobb. Ble lagt inn med alvorlig allergi 12 timer senere. Ikke alt som er likt for alle.

Back
Topp