Bestilte meg ny vogn jeg!

2barnsmamma

Glad i forumet

Bytta jo til sportsdelen på emmaljungan min men var ikke fornøyd i det hele tatt..så idag bestillte jeg meg en ny vogn. Kjøpte jo emmajungan brukt.

Og det ble en simo sportsvogn! Stor og god vogn for tuppa å sove i [:)]
Får den om 2 uker!!

Grattis med ny vogn :)

Takk [:)]

Ja jeg ble forelsket i vogna med en gang jeg så den! kjempefin [:)]

Hvilke emmaljunga vogn har du?
Vi å har emmaljunga. Duo combi 2006 modell, men bruker baggen enda. Er vel ikke så lenge til før vi bytter til sportsdelen, så får vi se om vi å blir fornøyd.

den så jo kjempefin ut.. Jeg og vil ha ny vogn, sportsvogn snart..[:)]

Jeg har også Simo sportsvogn til Storebror, og Frøkna har også brukt den ende. Jeg er superfornøyd med den vogna. Den er stor og tung, men du verden så god å trille, også sitter og ligger ungene så godt i den. Og det er god plass, både til ungen og alt det en kan finne med å drasse med seg.

ORIGINAL: lillemeg85

Sniker litt..

2barnsmamma: Kjøpte du den på nett eller i butikk? Isåfall hvor? Pris? [:)]

Har best den på en tøff og liten butikk her i byen..kosta vel rund 45oo tror jeg..

ORIGINAL: Spiremor82

Hvilke emmaljunga vogn har du?
Vi å har emmaljunga. Duo combi 2006 modell, men bruker baggen enda. Er vel ikke så lenge til før vi bytter til sportsdelen, så får vi se om vi å blir fornøyd.

Kjøpte min brukt men tror det er en emmaljunga duo classic (?) 2004 mod! Det jeg ikke likte var at ryggen ikke kunne legges helt flat! Og at fotposen dekte så lite av åpningen så det ble så åpen. + at den h"#¤%&¤#¤es kalasjen ikke ville holde seg oppe!!!!

Kjæmpefin vogn da[;)] Æ har å simo å ska byinn å bruk sportsdeln så snart å får skinnposen.. Har kjøpt GT safari som æ ska byinn å bruk litt når han bli litt stør, litt lættar å fær me den[:)]

Kjempe fin vogn!
Jeg vil også ha...
Sambo ser bare rart på meg når jeg sa jeg ville ha ny[&o]

[:)]fin  vogn jeg hadde også den til første mann,men solgte den,,den var så stor å tung,, nå har jeg teutonia mistral med softbegg,, fantastisk vogn,,,, liten og lett,

bruker softbeggen enda,men den må nok snart ut av,, han er så nyskjerrig

Vet den er stor og tung..men nettopp derfor jeg vil ha den! [:)] God å trille og god for henne å sove i. Det er såå mange som bytter til mindre vogner når barna blir større..[&:] litt rart egentlig..
Rebekka sov i vogna si til hun var 2 1/2 år og det kommer sikkert Tuva til å gjøre også, da synes jeg at de skal ha en stor og go vogn slik at de ikke ligger trangt!

Gratulerer så mye,kjempe fin vogn..Simo er jo så gode vogner.Har hatt 4-5 stk jeg...[:)]

Back
Topp