Bestilt vogn

Alyssa

Gift med forumet
♡Junigull 2016♡
Da har vi også bestilt vogn 

Det ble Emmaljunga City Cross med CityBag i fargen celebration black
(Bestilte også lik stelleveske og fotpose)

Sambo ville egentlig ha ren svart og synes ikke celeb black vogna så noe fin ut på bilder.
Men da han fikk se denne fargen på ei vogn i butikken så synes han vanlig svart ble litt kjedelig likevel og SKULLE ha denne. hehe
Så da jeg kom hjem fra jobb i dag hadde han snakket med butikken og bestilt vogna
De på butikken måtte sjekke opp med leverandør om de fikk bestilt den opp, da de i utgangspunktet ikke hadde bestilt den.

Så, om 5 uker kan vi dra og hente vogna til knøttet

Grattis[:D]Akkurat slik vi skal ha. Også litt usikker på svart eller den dere har valgt. Må nesten se den i "live" Men vi skal også ha bag, fotpose og stelleveske. Hva måtte dere gi for alt dette? Og hvilken butikk????

ORIGINAL: Ljiljana

Grattis[:D]Akkurat slik vi skal ha. Også litt usikker på svart eller den dere har valgt. Må nesten se den i "live" Men vi skal også ha bag, fotpose og stelleveske. Hva måtte dere gi for alt dette? Og hvilken butikk????

Takker [:)]
Ja, den er nydelig [:)] Synes den var mye penere i virkeligheten enn det den var på bildene.
Vi bestilte den i en Tøff og Liten butikk. Det blir vel ca 9500 kr for alt sammen.
Denne fargen er 1200 kr dyrere enn de "vanlige" fargene. (8300 komplett i en annen farge) Hu dama i butikken sa at prisene på vogna var fastsatt og var de samme over hele landet. Om det gjaldt kun denne fargen eller generelt vet jeg ikke.

ORIGINAL: celeste

ORIGINAL: Ljiljana

Takker [:)]
Ja, den er nydelig [:)] Synes den var mye penere i virkeligheten enn det den var på bildene.
Vi bestilte den i en Tøff og Liten butikk. Det blir vel ca 9500 kr for alt sammen.
Denne fargen er 1200 kr dyrere enn de "vanlige" fargene. (8300 komplett i en annen farge) Hu dama i butikken sa at prisene på vogna var fastsatt og var de samme over hele landet. Om det gjaldt kun denne fargen eller generelt vet jeg ikke.

Ok, takk skal du ha[;)] Må få se på fargen i virkeligheten da ja. Veldig tøff farge. Prisene er vel like kan jeg tenke meg ja. Må få bestilt min jeg også snart. Gleder meg til å få vogn i hus. Vi hadde city cross sist også. Og var veldig fornøyd. Solgte den på grunn av at jeg ville ha en annen farge[8D] Hehe. Pluss litt nyere modell.. Vi hadde 2007 modell, men kjempe god vogn[;)]

Gratulerer så masse med vogn..jeg skal hente min til fredag..gleder meg masse[:)]

Tusen takk [:)]

Gleder meg masse til å hente den [:D]
Lillehilde: Jepp, trilletura må vi få te [:D][:D][:D]

Back
Topp