Bestilt vogn!

Noelle

Februar 2014
Februar 2014 - Skjult forum
Novembergull 2017
Ja, jeg er tidlig ute, men jeg er en kontrollfrik :P Har bestilt meg en Emmaljunga Super Nitro med Quadrolift, så dropper jeg vanlig bag :) Da blir det lett å bære mini opp alle trappene! Bestilte mørk grå med sauer i foret og matchende stelleveske, så nå er jeg bare kjempefornøyd!

Venter et lite gull i februar 2014!

Gratulerer med super barnevogn! En ting å krysse av listen :) Greit og være tidlig ute, jeg er selv veldig organisert og må ordne og planlegge ting i god tid.

Prinsesse født i 2011
Termin 19. februar 2014 ❤

Gratulerer med vogn :) Den hørtes kjempe fin ut! :) Vi leter fremdeles vi :p

- Flittig bruker av app'en ;)

Ja, jeg er tidlig ute, men jeg er en kontrollfrik :P Har bestilt meg en Emmaljunga Super Nitro med Quadrolift, så dropper jeg vanlig bag :) Da blir det lett å bære mini opp alle trappene! Bestilte mørk grå med sauer i foret og matchende stelleveske, så nå er jeg bare kjempefornøyd!

Har også kjøpt vogn:) her ble det Stokke Crusi denne gangen:) hadde Stokke også sist, men jeg lider av barnevogndilla og har hatt 17 ulike vogner inn og ut dørene her disse 3 årene;) selger og kjøper på finn osv;p men må legge til at noen av vognene er brukt i forbindelse med at jeg var dagmamma og da;)
Nå bruker jeg Brio Go på storebror og har en Quinny Zapp til ekstra vogn. Så står den nye Stokke Crusien og venter i boden på lillesøster:)

Herliggutt-jan11*jentebaby-feb14

Deilig å ha slikt gjort. Greit å være tidlig ute, vet jo aldri hvordan formen blir etterhvert. Merker selv at jeg klarer max en time på et kjøpesenter før jeg blir ganske dårlig (som oftest etter bare 15min).

Kjøpte bag til vogna i juli vi, veldig greit å ha gjort. Fremdeles endel som mangler da.

Termin 1.februar 2014

Har tenkt å bestille snart vi også! Sambo vil gjerne ha det neste i hus og klart før jul ;)

Ja, jeg er tidlig ute, men jeg er en kontrollfrik :p Har bestilt meg en Emmaljunga Super Nitro med Quadrolift, så dropper jeg vanlig bag :) Da blir det lett å bære mini opp alle trappene! Bestilte mørk grå med sauer i foret og matchende stelleveske, så nå er jeg bare kjempefornøyd!

får man plass til vognpose i Quadroliften?

link til vognen? :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

får man plass til vognpose i Quadroliften?
I følge eieren av butikken får man plass, men han mente det ikke var nødvendig fordi den fungerer som en pose, at man klarer seg med en dundyne f.eks. Det er et underlag i bunnen som isolerer på vinteren:)

Termin 15. februar 2014 <3
Taster fra mobilen

Forøvrig kan jeg nevne at 2014-modellen av nitroen har fått mye større svingbare fremhjul i front, kjentes veldig god ut å trille :)

Taster fra mobilen

I følge eieren av butikken får man plass, men han mente det ikke var nødvendig fordi den fungerer som en pose, at man klarer seg med en dundyne f.eks. Det er et underlag i bunnen som isolerer på vinteren:)

Taster fra mobilen
den er bare 1 cm kortere enn city bagen så det skal nok gå bra.. jeg kjøper enten Quadraliften eller citybagen

den er bare 1 cm kortere enn city bagen så det skal nok gå bra.. jeg kjøper enten Quadraliften eller citybagen
Jeg sto mellom det jeg også, men fant ut at quadroliften var mest praktisk for oss. Så lett å bære babyen med seg:)

Taster fra mobilen

Har også bestilt for noen uker siden (termin 26.02) og deeeilig at det er gjort :)

Førstegangs mor 26-02-2014 :)

Back
Topp