bestilt ultralyd

4xS

Forumet er livet
VIP
da har jeg bestilt tidlig ultralyd! gleeeeder meg såååå ille! bestilte 16.september, da er det 1 dag til jeg er 9 uker 

Så kjekt! Kjempe spennende :) tenkte også ul rundt den datoen men er da tolv uker :)

så spennende da!! Blir så mye mer virkelig når man får se på skjermen at det faktisk er noe i magen 

Vi har også bestilt, men fant ikke dag som passet for meg, mannen og klinikken før 10. oktober! Skjønner ikke hvordan vi skal takle å vente så lenge, hehe.. Det som er bra er at jeg da er 13-14 uker på vei, så det finnes en liiiiten mulighet for å se kjønn

så gøy, vi skal 12.sept, da har jeg nettop passert 9 uker...jeg var ikke på tidlig UL sist og dette er mannen sitt første barn så kjekt å gjøre noe sammen som jeg ikke gjorde sist graviditet

Så kjekt :) Jeg har også lyst å bestille tidlig ul rundt uke 9, og siden du har bestilt allerede så kan gjerne jeg også gjøre det hihi :) :)

Vi har bestilt ul den 13september :) Da er eg 11+1 :):)

Må bare spørre jeg... : Bestiller dere dette hos privat gyn? :P Har så veldig lyst til å ha tidlig UL selv, fordi vi har prøvd så lenge for å bli gravide, og vil ha en bekreftelse på at alt er OK, og gjerne litt før vi er kommet helt til uke 19 liksom..

:-)

Jeg ringte min Gyn, i går og hu sa. Vil du ha time i morgen?? Jeg holdt på å kjøre av veien!! Eller neste fredag fortsatte hun.. Pluttselig så ble jeg litt usikker på hvor tidlig vi egentlig ville på UL. Så jeg sa jeg heller skulle ringe henne opp igjen i dag. Men ser det er mange av dere som skal i uke 9, er det en grunn for det?? Jeg er 5+4 i dag, og Gyn sa at siden jeg var i uker 6 og nærmet meg uke 7, så kunne vi se et hjerte som slo. Kjente hormonene danset, og ble helt rørt. Et hjerte som slår, NÅ??  Forrige gang ventet vi til uke 19(!!!) til UL.

Back
Topp