Bestilt ul

susamedbabyimagen

Elsker forumet
Wee gleder meg til 5 april;) ul 2 d i Tønsberg, ;) hørt mye positivt om helsesenter 1;) er 8 uker da så kan vel se en del:)

Gravid mens termin 15.11.13
Jentegull 10.10.09

;) gratulerer til deg også :) spennende tid vi har fremfor Oss nå;)

Jentegull 10.10.09

Nei synes ikke det :) gleder meg til å få se hemmeligheten i magen :) det som var så greit med nettsiden er at jeg booket time selv på nett uten å ringe. Regner med det er utvendig ul siden det er 8 uker. :)

Jentegull 10.10.09

Eller innvendig kanskje? Er vel nok det ja. Er vel etter uke 12 utvendig, noen som vet?

Jentegull 10.10.09

tror de tar innvendig så tidlig som i uke 8 ja.. jeg lurer på om jeg hadde innvendig i uke 11 også sist jeg.

Ok;) var på ul med nr 1 men er så lenge Siden så husker ikke hvordan d var da, men det var i uke 8 og husker det var en liten gummi Bjørn der , så gleder meg masse:)

Jentegull 10.10.09

Wii flere med samme termin ser jeg :D Lykke til! Jeg skal på ul neste uke for å se at alt er fint :)

November baby<3

Så bra:) jeg gleder meg til å se at det faktisk er noe der;)

Jentegull 10.10.09

Så morro!! Lykke til :D Jeg skal 19 april, er 12 uker da! :) De tar innvendig fram til uke 14. Etter det er det utvendig.

Jeg skal den 25 april, er 11 uker da. Grugleder meg!
Tok i uke 11 forrige gang også, det var utvendig, var ikke noe problem å se den lille :)

Helsesenter1 er helt topp, var der på begge mine. Ul i uke 8 er nok utvendig. Har aldri tatt innvendig UL hos de.

Jeg skal også bestille ul der før uke 12.

Back
Topp