Bestilt UL

Joffen

Gift med forumet
VIP
Har bestilt UL på Majorstuaklinikken her i Bergen[;)] Dato blir 23.april, gleder meg!

Da er jeg 12+3, så regner med å se min lille spire godt da[:)]

Koster 1200 kr, så jeg har sagt til samboer at han får kjøpe det i bursdagspresang til meg siden jeg har bursdag 1.mai[;)] (men dette er jo for begge, så regner med jeg får presang utenom og[:)])

ÅåååÅ så kos,lurer på om jeg skal gjøre det samme på volvat altså.
Greit å slippe å vente en hel evighet,hehe [:D][:D]

koster det 1200,-...?? det var jammen en stiv pris....

Jeg har gjort det samme på Majorstuaklinikken i Oslo. Skal dit 12+1, og gleder meg veldig. Skal bli deilig å se den lille igjen så det kanskje føles litt mer virkelig [:)]

ORIGINAL: vilhaspire

Koster nok dessverre så mye ja...Men da tar de først utvendig UL og hvis ikke det blir bra nok så tar de innvendig og...Tror Volvat er dyrere, ihvertfall mente fastlegen min det...

ORIGINAL: Joffen

ORIGINAL: vilhaspire

Koster nok dessverre så mye ja...Men da tar de først utvendig UL og hvis ikke det blir bra nok så tar de innvendig og...Tror Volvat er dyrere, ihvertfall mente fastlegen min det...

Jeg betalte 500,- for tidlig UL, der jordmor først tok utvendig UL for så å ta innvendig pga bakoverbøyd livmor. Ganske mye forskjell ja! Men tror òg jeg hadde betalt 1200 dersom det var eneste mulighet[;)]

heisann:)
Jeg var hos jordmoren min idag, hun tok utvendig ul av meg, og jeg fikk se på den lille krabaten som beveget seg rundt inni der, er 10+2 idag....det var heeeelt sprøtt, og det var vel først da det virkelig gikk opp for meg at jeg er gravid...( mitt første dette her...) Men ihvertfall, hun jordmoren har privatpraksis, betaler 500 kr gangen, men vel verdt pengene... får god oppfølging, og ikke minst, se den lille peanøtten, som ikke lengre er en peanøtt, men et lite menneske!! ouæææ... litt skrekkblandet fryd, men men,....:P
Bare et tips til dere som ikke har lyst å betale 1200 spenn hos volvat...

Her får man ikke komme til hos jordmor før etter uke 16...Så då må man finne andre løsninger[:D]

Siden jeg er frisk og i fin form, så får jeg ingen henvisning til UL eller gyn heller...

Tror ikke de 1200 kr betyr så mye når vi får se vår lille spire

oi, det var dyyyyyrt[:-][:-] Men er nok verd det når den lille spira popper opp på sjermen[:D][:D]

Du bor i Bergen sant? Min jordmor holder til i Eidsvåg i åsane....www.jordmor-kjersti.no
Ingen ventetid:)

Vi var på Volvat medisinske på Majorstua i Oslo..
Da var jeg 7+4, var innvendig UL, men var så verdt hver eneste krone
når vi fikk seg den lille <3
Betalte 1255 kr..

SÅ spennende, koster med privat ja, men til og være privat syns jeg ikke det var sååå dyrt jeg da, jeg må ut med 1500kr når jeg skal på min, men da er det medisinsk undersøkelse i tillegg...
Var der med lillegutt og fikk en laaaaang ul og cd med bilder både normal og 3d+masse snutter og grundig undersøkelse...Var verdt hver eneste krone (og da hadde vi allerede vært på maange ul på sykehuset først, men det er noe annet og se den lille så nøye)[:)]

Ja, jeg betaler også 1200 kroner, og da får vi masse bilder og en lang og grundig undersøkelse av foster (ja, det kan jeg kalle det nå!). Synes det er vel verdt pengene, for det jeg sliter mest med i graviditeten er å faktisk greie å skjønne at jeg er gravid, så jeg trenger at noen går grundig igjennom alt så jeg kan få en åpenbaring [:)]

Back
Topp