Bestilt time/vært til lege enda...?

Jeg skal til legen på torsdag. Da er jeg 6+3, og det er vel i tidligste laget. Men pga pcos og pergokur vil jeg høre om å få tidlig ul :) hadde det ikke vært for det ville jeg nok ventet til uke 8-10 ellerno, med mindre jeg hadde store plager :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Skal på tidlig ul i uke 9 og til fastlegen i uke 10 :)

Har bestilt time den 28.08 da er jeg 8+4 uker på vei :) kommer til å ha hyppige kontroller da jeg har veldig kort livmorhals grunnet konisiering

ikke bestilt time enda.. Vil ha første time hos jordmor, og hun har ferie enda ;)

Uke 10 :)

Tenker å bestille time når mannen kommer hjem fra jobb om ca to uker. Vil da være 8 uker på vei.

Er det vanlig med kontroll før uke 12? FL min sa forrige svangerskap at det ikke var nødvendig før uke 12 når abortfaren var over

Har time når jeg er 9+2.

Er det vanlig med kontroll før uke 12? FL min sa forrige svangerskap at det ikke var nødvendig før uke 12 når abortfaren var over

Virker på veldig mange at det er normalt ja. Jeg hadde min først i uke 12 sist, men det var kun pga blødninger... Om ikke hadde jeg sikkert ventet til uke 13-14 ;) men jeg er tålmodig av meg ;)

TuMmY LoVe

Jeg har lest et sted at det er vanlig med første kontroll mellom uke 8 og 12, men det er nok forskjellig fra lege til lege.

6. April 2013
7. April 2015

Jeg vil gjerne til legen så raskt som mulig. Selv om jeg ikke er så redd, så vil jeg gjerne få bekreftet at det er liv der. Forrige uke hadde jeg masse murringer, men nå kjenner jeg nesten ingenting. Syns det er litt rart?

Jeg var ganske tidlig sist, uke 5-6 tror jeg. Jeg kommer til å bestille time på fredag, godt å få i gang systemet!;)

<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Jeg tenkte å bestille tidlig denne gangen(pga sa sist), men fikk ikke time før 19 august. Er da akkurat 8 uker. Tester med cbd for å se om det stiger noe denne gangen. Og det gjør det, så er litt roligere. Men ukene flyr vel avgårde så plutselig er det 19 august; )

På blodprøvearkene hos oss er det et eget avsnitt for gravide der man skal hake av for at blodprøvene er tatt mellom uke 8-12 :) Bare noe jeg har lagt merke til :p

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Back
Topp