Bestilt tidlig ultralyd

Åååh, er så spennende :)
Fikk jo gjort om min time til tidlig ul, da var det vel 20 dager, nå teller jeg "bare" 10 igjen. :D
Så tiden går fortere enn man tror heldigvis.

Jeg lurer på hvordan man får tiden til å gå fort? :p "bare" 10 dager igjen her også, måtte få meg en time så fort det lot seg gjøre :)

Så spennende! Skal i uke 9+1 selv og gleder meg helt enormt masse!

Jeg lurer på hvordan man får tiden til å gå fort? :p "bare" 10 dager igjen her også, måtte få meg en time så fort det lot seg gjøre :)
Haha tror det bare gjelder å ikke tenke så mye på det, selv om det ikke er så lett.
Nå er jo jeg mye trøtt så sover jo en god del. :p

Haha tror det bare gjelder å ikke tenke så mye på det, selv om det ikke er så lett.
Nå er jo jeg mye trøtt så sover jo en god del. :p
Vanskelig å la være å tenke på :p Magen er jo som en ballong :) Pleier heldigvis å være trøtt på kveldene, så søvn pleier ikke å være et problem.. men dagene går ikke fort :p

Så gøy :D
Jeg syntes tiden går kjempe tregt jeg :p haha kunne gått ha godt fortere :p
Men det kan å være at de på uø sa jeg muligens var ei uke lenger på vei men at jeg burde holde på menstermin enda.. Så er nok derfor. Jeg er 8+5 i dag men det kan å være 9+5 liksom :p

Åååh, er så spennende :)
Fikk jo gjort om min time til tidlig ul, da var det vel 20 dager, nå teller jeg "bare" 10 igjen. :D
Så tiden går fortere enn man tror heldigvis.

Ja får håpe jeg også føler det sånn etter hvert ☺️ nå føler jeg dagene går sakte.. lykke til på ul om 10 dager ☺️ hvor langt er du på vei da?

Helt enig, synes dagene bare snegler seg av gårde :p 10 dager er litt mer nærme da, er jo bare rett etter påske det☺️ Lykke til ☺️

Så gøy :D
Jeg syntes tiden går kjempe tregt jeg :p haha kunne gått ha godt fortere :p
Men det kan å være at de på uø sa jeg muligens var ei uke lenger på vei men at jeg burde holde på menstermin enda.. Så er nok derfor. Jeg er 8+5 i dag men det kan å være 9+5 liksom :p

Så spennende ☺️ i mitt forrige svangerskap ble jeg også flyttet nesten en uke frem på tidlig ultralyd (fra 6+4 til 7+3 mente legen). Men når jeg kom til ordinær ultralyd ble jeg flyttet tilbake og fikk bare en dag frem i forhold til menstermin i stede for 6. Kan jo godt hende det stemmer for deg, men for meg gjorde det ikke det ☺️ Tenk at noen dager kan føles så mye??☺️

Ja får håpe jeg også føler det sånn etter hvert ☺️ nå føler jeg dagene går sakte.. lykke til på ul om 10 dager ☺️ hvor langt er du på vei da?
Takk :) Haha, aner ikke, gravid på p-piller er forvirrende. Men ut fra egne beregninger skal jeg være 7-8 uker, så blir spennende om jeg blir satt mye tilbake eller noe frem. :)

Back
Topp