Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha tror det bare gjelder å ikke tenke så mye på det, selv om det ikke er så lett.Jeg lurer på hvordan man får tiden til å gå fort?"bare" 10 dager igjen her også, måtte få meg en time så fort det lot seg gjøre
![]()
Vanskelig å la være å tenke påHaha tror det bare gjelder å ikke tenke så mye på det, selv om det ikke er så lett.
Nå er jo jeg mye trøtt så sover jo en god del.![]()
Tidlig ul er stort sett innvendig - kommer litt an på hvor tidlig tidlig erJeg lurer på, blir det innvendig ultralyd ved tidlig ul, eller blir det på utsiden?
Åååh, er så spennende
Fikk jo gjort om min time til tidlig ul, da var det vel 20 dager, nå teller jeg "bare" 10 igjen.
Så tiden går fortere enn man tror heldigvis.
Jeg lurer på hvordan man får tiden til å gå fort?"bare" 10 dager igjen her også, måtte få meg en time så fort det lot seg gjøre
![]()
Så gøy
Jeg syntes tiden går kjempe tregt jeghaha kunne gått ha godt fortere
Men det kan å være at de på uø sa jeg muligens var ei uke lenger på vei men at jeg burde holde på menstermin enda.. Så er nok derfor. Jeg er 8+5 i dag men det kan å være 9+5 liksom![]()
TakkJa får håpe jeg også føler det sånn etter hvertnå føler jeg dagene går sakte.. lykke til på ul om 10 dager
hvor langt er du på vei da?