Bestilt meg denne

Kakken

Forumet er livet
VIP
http://www.bleieboden.no/display.aspx?menuid=42&prodid=6482

Vet ikke om jeg får behov for mammabukser med det første, men det er fryktelig deilig å åpne knappen på buksa når jeg sitter :P
Står jo at den kan brukes både for å kunne bruke bukser lengre i graviditeten, etter fødsel og ved oppgang eller nedgang i vekt

Hårstrikk gjør samme nytten
Jeg fant fram min gravidebukser fra sist...men svømte i de. Så de er bare å hive, eller sy om. Men inne i huset er det bare joggebukse på!!! Blir så ubehagelig med alt som "strammer" rundt magen, trenger ikke stramm en gang..

jc skrev:
Hårstrikk gjør samme nytten
Jeg fant fram min gravidebukser fra sist...men svømte i de. Så de er bare å hive, eller sy om. Men inne i huset er det bare joggebukse på!!! Blir så ubehagelig med alt som "strammer" rundt magen, trenger ikke stramm en gang..

Okei, men da får jeg prøvd disse. Hehe...
Er jo litt deilig at klærne fra sist er for store da emoticon
Ja, joggebukse er hjemmeantrekket her og! Hehe...

Er spent på denne gangen. men er det ikke mer behagelig med mammabukse som går litt opp på magen?

trengte ikke mammaklær sist gang. Hadde en mammabukse, og får ikke den over lårene enda. Var fryktelig tynn...

mamma*88 skrev:
Er spent på denne gangen. men er det ikke mer behagelig med mammabukse som går litt opp på magen?

trengte ikke mammaklær sist gang. Hadde en mammabukse, og får ikke den over lårene enda. Var fryktelig tynn...

Jo, etterhvert vil jeg gå for det.
Men enn så lenge vil jeg gjerne kunne bruke noen av de buksene jeg har

Virker jo greit:) Du får gi rapport! Ble lei mammabuksene sist så er nok lurt å vente lengst mulig med å begynne å bruke dem.

Æ har aldri brukt mammaklær i dæm 2 første svangerskapan,for æ har hatt liten babymage,med ongen gjemt inn mot ryggen Blir speinnanes å sjå gangen her,sia d e mitt 3 barn på kort tid....

Back
Topp