Bestilt doppler

jente 92

Elsker forumet
Da har jeg bestilt doppler fra angelsound, aldri hatt det før, gleder meg veldig til å ta den i bruk :D Noen andre som har prøvd det :)?

Jeg har, fra forje svangerksp ;) veldig fornøyd! Har finne lyden med den de gangene jeg har prøvd. Var veldig godt å ha den tia når han sparka daglig. Å hadde noen rolige dager. Da kunne jeg sjekke at han levde.. Å somregel så kom det jo noen spark så fort jeg slappa av igjen ;)

Jeg har også bestilt fra angelsound nå i helgen! Superspent på å få den i posten (og ikke minst prøve ut hehe)

Jeg fikk min forrige uke, og det var virkelig magisk! Jeg er 13 +1 i dag, så har ikke begynt å kjenne liv ennå. Samtidig har vi begynt å fortelle venner og familie at det kommer en liten i januar. Fikk litt hetta og måtte rett og slett bare dobbelsjekke at det faktisk var noe der inne.. Hehe :) veldig greit å søke på instruksjonsvideoer på youtube - man må lete litt ulike steder på magen alt etter hvor langt på vei man er. Etter å ha sett en sånn video fant jeg hjertelyden på 1-2-3! Håper du blir like fornøyd med din som jeg er med min! Har klart å kun høre 2 ganger - holder meg virkelig i skinnet for å ikke bruke den for mye/ofte!

Jeg fikk min forrige uke, og det var virkelig magisk! Jeg er 13 +1 i dag, så har ikke begynt å kjenne liv ennå. Samtidig har vi begynt å fortelle venner og familie at det kommer en liten i januar. Fikk litt hetta og måtte rett og slett bare dobbelsjekke at det faktisk var noe der inne.. Hehe :) veldig greit å søke på instruksjonsvideoer på youtube - man må lete litt ulike steder på magen alt etter hvor langt på vei man er. Etter å ha sett en sånn video fant jeg hjertelyden på 1-2-3! Håper du blir like fornøyd med din som jeg er med min! Har klart å kun høre 2 ganger - holder meg virkelig i skinnet for å ikke bruke den for mye/ofte!
Prøvde den igår 13+1 men fant ingenting. Men får prøve å søke opp video ja! :D det tenkte jeg ikke på.

Kjøpte en der selv for noen uker siden.. sa til meg selv jeg skulle bare bruke den 2 ganger før UL!:p meeeeen... det har nok blitt 2 ganger i uken istaden!:p hehehe.. er veldig kjekt å ha når en er litt ekstra engstelig og trenger å lytte litt :)

Prøvde den igår 13+1 men fant ingenting. Men får prøve å søke opp video ja! :D det tenkte jeg ikke på.
Jeg streva også med å finne noe først! Måtte lete mye lenger nede enn jeg trodde, og endte opp med å finne babyen ganske langt til venstre! Så ikke bli stressa for at du ikke fikk det til, det gjorde ikke jeg heller før jeg søkte på videoer :) så koselig at vi er ca like langt på vei!

Back
Topp