Nå har jeg endelig bestilt doppler fra angelsounds Gleder meg sånn til å få den og å kunne høre den lille når vi måtte ønske <3
Fler som har doppler?
Fler som har doppler?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg kjøpte min på nettsiden deres og betalte noe med 300kr , var vist fri frakt...hvor bestilte du og hva betalte du?
Jeg betalte rett over 400 kr. Da var det med en sånn stor beholder med gelé. Gratis frakt og -10% om du skriver inn rabatt10 som rabattkodehvor bestilte du og hva betalte du?
Ja tror det er veldig forskjellig når man kan høre den. Noen hører den veldig tidlig, andre ikke før etter uke 12.Jeg har kjøpt en derfra, men for tidlig for meg å finne hjertelyden.. Sist jeg prøvde var jeg 10+6... Vil ikke prøve for ofte siden jeg ikke vet om det stresser babyen.. Så prøver hver 5 dag ca... Og skal prøve igjen i kveld siden det er bursdagen min, og ville vært en fin gave om jeg klarte å finne den da
Mamma til to store, og har lille attpåklatt i magen
Tusen takkJa tror det er veldig forskjellig når man kan høre den. Noen hører den veldig tidlig, andre ikke før etter uke 12.
Ååå da får jeg håpe du får hørt den idag og gratulerer så mye med dagen
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Tusen takkGratulera so mykje med overstått bursdag klarte du å finne hjertelyden til den lille?
♡ Venter et Ivf mirakel 6.Februar ♡