Bestilt doppler

LykkemammatilT

Glad i forumet
Februarlykke 2015
Nå har jeg endelig bestilt doppler fra angelsounds :D Gleder meg sånn til å få den og å kunne høre den lille når vi måtte ønske <3

Fler som har doppler? :)

Jeg har kjøpt en derfra, men for tidlig for meg å finne hjertelyden.. Sist jeg prøvde var jeg 10+6... Vil ikke prøve for ofte siden jeg ikke vet om det stresser babyen.. Så prøver hver 5 dag ca... Og skal prøve igjen i kveld siden det er bursdagen min, og ville vært en fin gave om jeg klarte å finne den da :)

Mamma til to store, og har lille attpåklatt i magen

Jeg har kjøpt en derfra, men for tidlig for meg å finne hjertelyden.. Sist jeg prøvde var jeg 10+6... Vil ikke prøve for ofte siden jeg ikke vet om det stresser babyen.. Så prøver hver 5 dag ca... Og skal prøve igjen i kveld siden det er bursdagen min, og ville vært en fin gave om jeg klarte å finne den da :)

Ja tror det er veldig forskjellig når man kan høre den. Noen hører den veldig tidlig, andre ikke før etter uke 12.
Ååå da får jeg håpe du får hørt den idag :D og gratulerer så mye med dagen :) :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Gratulera so mykje med overstått bursdag :) klarte du å finne hjertelyden til den lille? :)

♡ Venter et Ivf mirakel 6.Februar ♡

Syns det er betryggende å ha visst jeg blir urolig :) Fant den første gang når jeg var 10+0.

Sent from my iPad using BV Forum

Ja tror det er veldig forskjellig når man kan høre den. Noen hører den veldig tidlig, andre ikke før etter uke 12.
Ååå da får jeg håpe du får hørt den idag :D og gratulerer så mye med dagen :) :)

Tusen takk :)
Nei :( klarte ikke det :(

Gratulera so mykje med overstått bursdag :) klarte du å finne hjertelyden til den lille? :)

♡ Venter et Ivf mirakel 6.Februar ♡
Tusen takk :)

Klarte ikke å finne :(

Men tror jeg kjente livmoren over skambenet nå i kveld :) :) har iallfall ikke kjent det jeg kjente før, så.. Men har bestemt meg for å vente med å lete til søndag.. 11+6 da.

Da fikk vi doppleren i posten idag. Og etter en del leting nå ikveld så fant vi hjertelyden til vår lille skatt <3 så fantastisk herlig å kunne få høre den lille her hjemme :) <3 kan virkelig ikke beskrive den følelsen og lykken når jeg og mannen klarte å finne hjertelyden til den lille sammen <3

Back
Topp