Bestilt doppler:))

Polly84

Gift med forumet
jentene i juni13
Novemberfnuggene 2023
Da har jeg fått bestilt meg sånn fiiiiin doppler:P Gleder meg masse til over helgen til den kommer. Håper jeg klarer å finne hjertet til lille knerten da:))

fant fram min idag også :) men har ikke funnet noen hjertelyd enda.. kjempe deilig å ha en sånn i hus, kan man sjekke når man vil :)

Ja, derfor jeg bestemte meg for å bestille en, for da kan jeg sjekke når jeg vil. Bare jeg ikke får helt hetta hvis jeg ikke finner den da :P

Jeg spurte etter om den fra AngelSound var bra jeg, og var mange som var fornøyd med den. Så da bestilte jeg den da :)

Og du er fornøyd med den?

Jeg har den. Og fant hjertelyd i går. Uke 10+2 :)

Jeg fikk "kjeft" fra jordmor i går pga jeg har brukt hjemmedoppler... veldig mye stråling i de billige man kjøper, så hun frarådet meg å bruke den... :/ (Og etter masse googling, fant jeg ut at hun har rett, så jeg skal slutte å bruke deg :) )

Min gamle doppler røyk i dag, så nå ha jeg akkurat vært inne angelsound sin side og bestilt meg en ny:):):) Gleder meg til å få den:):)

Min jordmor var også veldig kritisk til dei....Så her håper jeg bare på at spark og bevegelse til den lille snart kan kjennes me 100% sikkerhet.

Jeg bestilte fra AngelSound, ikke noe piratkopi fra Ebay her nei :P

Jeg også bestilte direkte fra angelsound:) stoler ikke på noen andre!!!

Back
Topp