bestilt 4d ultralyd!

LilleLavendel

Forumet er livet
hipp hurra!!![:)][:)][:)] skal hjem til skien i påska og fikk ultralyd i porsgrunn på onsdagen, da er jeg 27+4, så det var visst perfekt! nå gleder jeg meg skikkelig altså![:)][:)][:)] 800 kr, og da får man med bilder og film av undersøkelsen. har jo ikke vært der enda, men jeg anbefaler det allerede jeg![:)]hehe

var 4d så billig?? i forhold til 3d... hmmm finnes det en i tønsberg området vet du det??

på nøtterøy ul institutt. Har akkurat ringt og bestilt[:D]

var det å 4d? hva koster det der?

de har 4d men jeg bestilte 3d det kostet 750.

kunne du skrevet tlf nr. til meg så skal jeg bestille å[;)]

Noen som vet om de har 4D på Majorstua-klinikken?

er det billigere enn 3d? jeg tror det har med stedet å gjøre. 4d er dyrere i bergen tror jeg, ca 1500. så derfor jeg tok det hjemme når jeg skal hjem til påske!:)  spurte om forskjell, og de sa det var omtrent likt bare at 4d er film og ikke stillbilder.. men får med vanlige bilder!:)

33407583[:D]

ORIGINAL: lykkeligemeg

er det billigere enn 3d? jeg tror det har med stedet å gjøre. 4d er dyrere i bergen tror jeg, ca 1500. så derfor jeg tok det hjemme når jeg skal hjem til påske!:)  spurte om forskjell, og de sa det var omtrent likt bare at 4d er film og ikke stillbilder.. men får med vanlige bilder!:)

Da er det jo bedre å dra til 4d, enn 3d da... alt blir bedre på film[;)][;)] kan se at hun beveger seg å sånt, kult, skal bestille jeg å...  4 det er nok dyrere enn 3 d da... når er best å ta det? rundt uke 26?

ja, de sa uke 26 + / - 2 uker, men var visst veldig bra med uke 26-27! jeg syntes også at 4d hørtes bedre ut da. vil heller ha film enn stillbilder på dvd!

Så heldig du er! Jeg vurderer det selv jeg. Men vi vil egentlig ikke vite kjønnet og det ser man vel selv på 3d og 4d.

Det har kommet et nytt 3D tilbud i Nøtterøy/Tønsberg.  De heter KvinneDoktor[:)].  Jeg har allerede vært på tidlig ultralyd og skal tilbake i uke 28.  Jeg har 2 venninner som har vært der også.  De har fått kanonfine 3 og 4D bilder på en DVD.  Sist var jeg på Nøtterøy Ultralyd institutt og dit skal jeg IKKE tilbake.  Han er røntgenlege og enda driver han og flytter terminer rett før fødsel (det gjorde han med meg i forrige svangerskap)...Du kan bestille time på www.kvinnedoktor.no [:)] Han er fødselslege og spesialutdannet i ultralyd av gravide.
Gleder meg til å hilse på "bønna" igjen i uke 28!!!!

oh, det skulle stått andre steder.hehe. ikke i bergen. men har hørt andre har betalt 1500 kr og sånn for det! makan. jeg tenker ikke alltid så langt her. noen ganger skriver jeg at jeg skal lage gravid, når jeg skal lage middag. hehe

noen som har peiling på om det er 4d her i stavanger?eventuelt hvor og tlf nummer?????

Jepp da har jeg og bestillt[:D][:D]
26 april halv 7 på kvelden.

hei. jeg har hørt om 4d ultralyd i porsgrunn. men har prøvd på finne et telefon nr, slik at jeg kan få bestilt time. kan du hjelpe meg med det.

Back
Topp