Bestilt 1. time.

helen79

Forumet er livet
Skal til legen på fredag.

Oi det er tidlig! Kanskje jeg må se å få bestilt jeg også? Tilfelle lang kø....

Ja, hun damen sa det var vanlig hos de sånn rundt 6-8 uker.

Så spennende. 
Jeg skal til jordmor i morgen.  Gleder meg til det.[:)]

Nå har jeg bestilt!
Første time blir den 19.April.
Da er jeg nesten 10 uker på vei. Håper jeg ikke får kjeft fordi jeg kommer før 12. uke. Tror man skal ha færre kontroller når man er 2. gangs-gravid. :vetikke:
Synes det uansett kan være greit med en helsesjekk, blodprøver og sånn.
Kanskje trenger jeg noen vitamintilskudd nå som jeg både ammer og er gravid?

eg skal 10 april, bestilte med en gang eg fekk vite at eg var gravid, snakk om vente tid!

Jeg fikk beskjed fra legen min forrige svangerskap at jeg egentlig ikke skulle komme før 12. uke. Det er fordi man ikke fyler ut skjema før da. Det er i 12. uka man begynner å måle magen, og kan høre hjertelyd++ Han mente vel at det ikke var så mye vits å komme før. Men så er dette en mann da!
Hva vet han? [:D]
Men det vits i å ta blodprøver og sånn da.
Det beste er vel bare å ringe sitt eget legekontor å spørre hvordan de gjør det der. Og hvis man er ekstra bekymret tar de vel hensyn?

ORIGINAL: elis

Hei BMJ[:)]

Vi er jo akuratt like langt på vei (hvis jeg har regnet riktig, he he), så da skulle man jo tro at vi skal på første kontroll ca på samme tid.
Jeg er sykmeldt, så jeg får høre med dem når jeg fornyer sykmeldinga i månedskiftet[&:].

Ja jeg vet ikke om jeg fikk "riktig" tid. Sa bare at jeg skulle bestille en time hos min fastlege i april en gang! Og så var 19. første dag han var ledig.
Er vel bare 10 uker på vei da tror jeg.
Husker at han sendte søknad om fødeplass og andre ting som må ordnes den første gangen i forrige sv.skap. Så det er vel det som blir gjort denne gangen også. Vi får se.

oi det var tidlig. jeg skal til legen 10 april og da er jeg rundt 8 uker. Men spiler jo ingen rolle man skal jo til legen uansett. Lykke til[;)]

må få ringt legen i morra tenker jeg.... syns det er så greit å få ordna alt med blodprøver å sånnt også.... så får vi se når jeg får time.. er utålmodig jeg....

Back
Topp