Bestilling av overtidskontroll

Mommy Bea

Betatt av forumet
Noen som vet om det er innen et bestemt klokkeslett på den 6.dagen at en må bestille overtidskontroll for den 7.dagen? Jeg skal ringe inn i morgen, men står ikke noe i mine papirer om noe klokkeslett...

Er det vanlig å bestille til 7.dag overtid eller er det hvist dem mener du ikke bør gå lengre av forskjellige grunner?

Er det vanlig å bestille til 7.dag overtid eller er det hvist dem mener du ikke bør gå lengre av forskjellige grunner?

Det er hvertfall slik på SUS, og mener å ha lest at det nå gjelder hele landet at overtidskontroll skal være på 7.dag på overtid. Har du ikke fått beskjed om det?

Er ikke det legen din som skal bestille den timen??

Trodde legen ordnet dette, jeg...men om du har fått beskjed om å ringe, ville jeg tatt det tidlig;-)

Det er hvertfall slik på SUS, og mener å ha lest at det nå gjelder hele landet at overtidskontroll skal være på 7.dag på overtid. Har du ikke fått beskjed om det?

Nei, vet bare at d e avtalt komme til JM onsdag, å da blir d evt satt en time til overtidskontroll på sykehuset. Men sa ikke om når, men får vell vite d onsdag om d ikke har skjedd noe til da:P

Back
Topp