Bestille time til OUL

Legen får ikke gjort noe særlig men ring der du er satt opp for ultralyd og sjekk om de har time før eller flytt ultralyden til et sted som har kortere ventetid. Flott med fritt valg :)
Okei. Det er på sykehuset jeg skal føde på, trodde jeg var nødt til å gjøre det der. Vi har et privat sykehus i byen jeg bor i, kunne jo kanskje undersøkt om det går an å få time før der i stedet for :angelic: hvordan går jeg frem da isåfall, vet du det? Kan man gjøre det på nett kanskje

Okei. Det er på sykehuset jeg skal føde på, trodde jeg var nødt til å gjøre det der. Vi har et privat sykehus i byen jeg bor i, kunne jo kanskje undersøkt om det går an å få time før der i stedet for :angelic: hvordan går jeg frem da isåfall, vet du det? Kan man gjøre det på nett kanskje

Privat må du betale for selv tror jeg og videre henvisning hvis noe oppdages. Hadde først bare ringt sykehuset ditt og hørt om de hadde dato ledig før. Hvis ikke, så sjekk om det er et sted i nærheten på linken under. Du kan gå igjennom fastlegen men oftest går det kjappest å ringe og høre hos de du vil flytte til og høre om ventetiden er kortere.

https://helsenorge.no/velg-behandlingssted/ventetider-for-behandling?bid=88

Med førstemann prøvde jeg å få bytta timen men det var helt fullt. Bestilte derfor en time privat bare for å få roet nervene og i håp om å få vite kjønnet. Denne gangen skal jeg bare vente, orker ikke bestille privat pluss at det koster litt penger. Skal på sjekk om 3 dager så da får jeg iallefall vite om alt står bra til

Back
Topp