Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heldig! Jeg må vente til jeg er 20+0.. syns det er veldig seintMin lege, og i Bergen, sendte digital henvisning og jeg fikk time samme dag /dagen etter. Kk vil ha folk inn i uke 17
Heter det ikke uke 17-19 I retningslinjene da? Tror ikke jeg hadde godtatt å vente til 20 om jeg ikke fikk tul tidligere slik at en del var avklart allerede..Heldig! Jeg må vente til jeg er 20+0.. syns det er veldig seint
Her er det visst uke 18-20 sier de.. jeg var på tul i uke 6 ca, men har ikke noe mellom den og oulHeter det ikke uke 17-19 I retningslinjene da? Tror ikke jeg hadde godtatt å vente til 20 om jeg ikke fikk tul tidligere slik at en del var avklart allerede..
Var på "første" svangerskapskontroll hos legen i dag. Han sendte da henvisning til KK for ordinær ultralyd. Dette ble sendt via post og ikke nettet slik jeg trodde. Noen som vet hvor lang tid det tar å få innkallingen?
Vi fikk 19+6 Men ser de har lang ventetid på sykhuset så har nok bare stappet den inn før tidsgrensen. Har valgt å bytte sykehus og fikk ny dato over telefon som er i uke 18. Jeg tror terminen min er senere enn hva legen har satt så bra å ikke ha den for tidlig hellerJeg har fått time 19+5. Syns det er lovlig seint men tror jeg vart seint inne hos førstemann også. Litt irriterende da
Tok ca 1 uke fra kontroll til brevet lå i postkassen.
Fikk innkalling 20.november. Da er jeg nesten 21 uker, syns det er ganske lenge.. De skal jo sjekke om alt er bra osv. Tror jeg skal spørre legen ved neste kontroll om det er mulig å fremskynde den.