Bestille tidlig ul?

Ponyta

Elsker forumet
Skal dere bestille time til tidlig ul privat?

Jeg tenkte å få time når jeg er 8 uker på vei, begynnelsen av september :)

Med gutten min var jeg 8+2, og det var deilig å få en bekreftelse på at det er noe levende inni magen! Så tenkte jeg tidlig ul igjen ved 12 uker for å vite at alt er bra:)

Ikke noe jeg kommer til å bestille utenom nei, kun om legen henviser meg.

Jeg var på tidlig sist pga blødninger og det er svært lite de kan se, og det var i uke 12...

TuMmY LoVe

Ikke noe jeg kommer til å bestille utenom nei, kun om legen henviser meg.

Jeg var på tidlig sist pga blødninger og det er svært lite de kan se, og det var i uke 12...

TuMmY LoVe
Svært lite de kan se i uke 12?
Når jeg var på ul på sykehuset 11+4 forrige gang, kunne de se "alt". Babyen er jo ferdig laget, skal bare vokse seg større. I uke 8 fikk vi se en knøttet med bitte små armer og bein, men langt ifra ferdig. Jeg syns hvertfall det er deilig å se at alt er bra, så man senke skuldrene og glede seg mer:)

Jeg skal bestille tidlig UL og tenker uke 8 +- ettersom når jeg får time :)
Var i uke 9+2 forrige gang og så et bittelite menneske som rørte på seg og hjerte som slo! Det var herlig! :)

Jeg har blitt anbefalt tidlig UL pga arr i livmoren etter en operasjon i fjor.
Forrige gang var det fordi jeg ikke visste at jeg var gravid og hadde brukt medisiner som kunne vært skadelige (det gikk bra heldigvis)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Tenker å bestille tidlig ul selv, både for å få bekreftelse, og se hjertet slå, - men også for å se om alt er normalt. Noen som vet hvor tidlig man kan sjekke slikt? Tenker mest i fht kromosomfeil, downs o.l.. Høres kanskje litt kynisk ut nå, men sånn tenker nå vi....

Aprilbaby❤️

Tror de kan oppdage avvik fra normalen allerede i uke 11-12, men er ingen ekspert ;) ikke alltid de oppdager avvik tidlig heller, men først langt uti svangerskapet.

Jeg har nå bestilt time for tidlig ul :) Jeg har bestilt i midten på sept, og da er jeg 11 uker :) Gleder meg myyye til å få en bekreftelse på at det er noe inni der :D

Æ blir ikke å bestille time sjøl, men æ blei jo henvist. Trudde jo æ va rundt 8.uke utifra siste mens, men va ikke det:p
Må tilbake til kontroll 1.sept, å har ordinær ul allerede 15.oktober. Å e nurket like vanskelig som storesøstera, så må æ ha enda en ul:p hehe

Back
Topp