Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Ta bilde av kvitteringen, sørg for at dato og totalsum er lett leselig. Send bilde på mail til care@feelunique.com, oppgi ordrenummer på ordren din og at du ønsker dette refundert. Pengene er som regel tilbakeført innen neste dag
jeg bestilte fra nordicfeel, men mottok aldri varene. Ventet og ventet, og tok kontakt med dem flere ganger. Tilslutt fikk jeg en mail om at ordren hadde blitt retunert, uten at jeg i det hele tatt hadde mottatt den eller fått beskjed. De sa det hadde skjedd en glipp fra deres side og at om jeg ønsket kunne de sende den på nytt, men da kansellerte jeg, siden jeg hadde ventet i over 2 måneder på varene mine og flere av dem var blitt utsolgt. Selvom jeg var uheldig, så tror jeg at de er ganske safe å bestille fra, ser at flere har vært fornøyd med sine bestillinger derifra