Bestille parfyme på nettet?

LilleBurugla

☆ En del av Juni-13 ☆
jentene i juni13
Tilgangsansvarlig
VIP
Skal kjøpe parfyme til samboeren min i julegave, men vil komme billigst mulig unna. Har dere noen gang kjøpt parfyme fra utenlandske sider og vært fornøyd? Kjenner at akkurat det er en ting jeg kvier meg litt for.

Åja :D Kjøpte på nett fra ebay. Den kom kjapt og innpakka i originalen. Lukter himmelsk. Når mannen bruker den sitter jeg klint inntil han :p Nice :p Kosta meg 200 kr med frakta :p Ellers har jeg også kjøpte mye parfyme til meg selv på ebay, Ed Hardy og Laura og diverse :) Alltid fra statene da :)

$_32.JPG

Last edited:
ebay, bare pass på at det er ekte.
Ellers er det noe som heter nordicfeel.no og .se som selger litt rimeligere parfymer..

Jeg er veldig skeptisk til sånn. Men ville tatt meg en tur ut på butikken nå i helga. Er farsdag på søndag, så mange butikker har tilbud. Kjøpte Lacoste parfyme til mannen på Parfymelle til halv pris ;)

Jeg har bestilt fra cheapsmells en gang. Kjempe fornøyd!

De fleste parfymeri har jo salg nå til farsdag ;)

Hm.. Kanskje jeg må sjekke i morgen. Sjekka Ebay, men dem har ikke den jeg vil ha.. Sjekket på det lokale parfymeriet, dem hadde heller ikke den på tilbud forrige uke.. Takk for svar :)

Jeg er litt skeptisk til å handle sånt fra utlandet.
Vi tar ofte båten til Sverige. Vet ikke om du har mulighet for det?

Jeg ville nok ikke kjøpt fra ebay/amazon.. men jeg har god tro på nettstedet feelunique.com, og de har innimellom kampanjer på parfyme. Jeg bestiller mye og ofte derfra. Alt av babyprodukter (Burts Bees), hårprodukter, sminke, ansiktspleie, dusjsåpe.. ja. Alt :) Husk også at dersom du bestiller for over 200 NOK og må betale moms og toll, tar du bare bilde av kvitteringen og sender den på mail sammen med ordrenummer og totalbeløp til care@feelunique.com. Så overfører de tilbake til deg alt du måtte betale :) Det er god service, det.

Jeg har kjøpt fra nettet før, men liker best å kjøpe fra butikk sånn at jeg kan lukte på de der og da og kjenne om de lukter godt eller ikke :)

Jeg har kjøpt fra nettet før, men liker best å kjøpe fra butikk sånn at jeg kan lukte på de der og da og kjenne om de lukter godt eller ikke :)

Joa, men jeg vet jo hva jeg skal ha. Så akkurat det er jo greit :)

Jeg ville nok ikke kjøpt fra ebay/amazon.. men jeg har god tro på nettstedet feelunique.com, og de har innimellom kampanjer på parfyme. Jeg bestiller mye og ofte derfra. Alt av babyprodukter (Burts Bees), hårprodukter, sminke, ansiktspleie, dusjsåpe.. ja. Alt :) Husk også at dersom du bestiller for over 200 NOK og må betale moms og toll, tar du bare bilde av kvitteringen og sender den på mail sammen med ordrenummer og totalbeløp til care@feelunique.com. Så overfører de tilbake til deg alt du måtte betale :) Det er god service, det.
Og du får -10% på favorittmerket ditt :)
Anbefaler også feelunique.com :)

Betaler dem tilbake toll, moms og fortollingsgebyr?

Back
Topp