Skal kjøpe parfyme til samboeren min i julegave, men vil komme billigst mulig unna. Har dere noen gang kjøpt parfyme fra utenlandske sider og vært fornøyd? Kjenner at akkurat det er en ting jeg kvier meg litt for.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ebay, bare pass på at det er ekte.
Ellers er det noe som heter nordicfeel.no og .se som selger litt rimeligere parfymer..
Men må man betale moms og toll på dem siden?
Jeg har kjøpt fra nettet før, men liker best å kjøpe fra butikk sånn at jeg kan lukte på de der og da og kjenne om de lukter godt eller ikke![]()
Jeg ville nok ikke kjøpt fra ebay/amazon.. men jeg har god tro på nettstedet feelunique.com, og de har innimellom kampanjer på parfyme. Jeg bestiller mye og ofte derfra. Alt av babyprodukter (Burts Bees), hårprodukter, sminke, ansiktspleie, dusjsåpe.. ja. AltHusk også at dersom du bestiller for over 200 NOK og må betale moms og toll, tar du bare bilde av kvitteringen og sender den på mail sammen med ordrenummer og totalbeløp til care@feelunique.com. Så overfører de tilbake til deg alt du måtte betale
Det er god service, det.
Og du får -10% på favorittmerket ditt![]()
Anbefaler også feelunique.com![]()
Betaler dem tilbake toll, moms og fortollingsgebyr?
Joa, men jeg vet jo hva jeg skal ha. Så akkurat det er jo greit![]()
Er det mye styr å få de til å betale tilbake? Hvordan gå fram?Feelunique gjør det ja![]()