Bestille.. HVOR?

Spent24

Betatt av forumet
Dere som har hatt dåp, hvor bestilte dere blomsteroppsett fra?
Og hvor mange hadde dere?
[:D]

Bestillte fra den lokale blomsterforretningen. Hadde en stor oppsats på midten av langbordet[:)]

mestergrønn..

en lang hvit bord dekorasjon og en liten hvit borddekorasjon.

vi laget heste sko og hadde den lange i bøyen på heste skoen og den lille på gave bordet.. hadde så mye annen pynt så trengte ikke så mange blomster

jeg bestilte de hos mamma[:D][:D] Hun jobber ikke som det altså, men jeg syns hun er veldig flink, og hun har laget til alle barndåpene mine[:)]

mamma lagde både blomsteroppsatser og dåpskaka for oss, hun er ikke utdannet innen noe av det, men er VELDIG flink

Dere er jammen meg flinke..
Kunne godt tenke meg å lage noe selv jeg også,
men hva anbefaler dere å kjøpe inn da?
Tulipaner ser jeg en del har..
Tips??

ORIGINAL: Spent23

Tips??

her brukt vi blå hortensia fordi jeg ville ha noe blått og er veldig glad i hortensia også er det jo da fint med noe grønt og f. eks hvite/lyse tulipaner eller roser synes jeg da, kommer jo litt an på hvilke farger man vil ha, hvor mye man vil ha og hva som er å få tak i på denne tiden...

Hadde 30 minutt på meg å handle ALT som skulle handles til dåpen - utsatt til siste liten og svigerfar kom 5 timer for seint [:@][&:] Så jeg røska med meg alt jeg fant av hvite blomster og smacket sammen tre buketter/oppsatser - hva heter det?[8|]

Det ble faktisk veldig bra! Mye lettere enn forventet! Kjøpte bare sånn dere grønn "isopor" , 3 glass "skåler" og stakk nedi! [:D] Faktisk var det flere som ikke trodde på at jeg hadde lagd de selv og trodde de var bestilt , så det må jo være bra![:D]

Så lag selv! Det er mye lettere enn man tror og mye billigere![;)]

ORIGINAL: Spent23

Tips??

Tulipaner kan du jo klippe og ha i lave vaser på flere steder på bordet! Det blir nok stilig! Og du kan bestemme selv hvilke farger du vil bruke da... jeg vurderer tulipaner og noen andre oppsatser som min søster lager! du kan jo kjøpe "te-lyse-staker/vaser" og ha 5 tulipaner f.ex i hver, alt etter hvor store de er. Husk på å la tulipanene ligge kaldt og mørkt, de spretter ut med en gang i lys og varme [:)]

Back
Topp