Bestille fra ikea.. Hjeeelp!!

• Trådstarter Trådstarter lindaen
  • Opprettet Opprettet
L

lindaen

Guest
Hvordan i verden bestiller jeg fra ikea? Finner ingenting på siden, jeg er jo stokke blind!

Dem tar ikkje online-bestilling. Kun tlf og e-post. [>:]

ORIGINAL: Sjefsgaupa

Ja, har eposten klar, men ingen adresse!!

ORIGINAL: lindaen

ORIGINAL: Sjefsgaupa

Ja, har eposten klar, men ingen adresse!!

Hehehe... Ska finne katalogen å kjike..

Lindaen!? Ka du skal bestille!?? Har du nån å bestille lamme??
Du kan bestille over nett! Men d e sinnsykt lite man kan bestille. Man kan jo enten betale 3000 i frakt og kjøpe så mange store ting man har løst på(og da får du jo ingenting smått), eller så sende dæm d i en norgespakke (men da e d bare visse ting man kan bestille.)

Spør bare om du lure.. [;)]

ja, pass på det med store ting, vi skulle ha 1 kjøkkendør og da ville portoen komt på 2600 for de måtte levere den..

Mener da virkelig at vi bestilte en del til kjøkkenet online. 

Jeg var så sikker på at jeg hadde gjort det selv og jeg er ikke helt tullete [;)] For det var riktig [:D]

Gå på kundeservice og velg bestillingsskjema i menyen til venstre, eventuelt bruk denne linken som tar deg direkte til skjema [:)] http://www.ikea.com/ms/no_NO/aktivitet/bestilling.html

Skal du bestille kjøkken ??

Har du evt vurdert www.Epoq.no ?  Det er samme leverandør som Ikea, men jeg syns finishen er noe bedre med Epoq. Vi har bestillt et stort kjøkken og det kom på 52 000kr.  Kjøkkenet er på 16-17 kvm [;)]

ORIGINAL: Sarah78 og lillegull

Skal du bestille kjøkken ??

Har du evt vurdert www.Epoq.no ?  Det er samme leverandør som Ikea, men jeg syns finishen er noe bedre med Epoq. Vi har bestillt et stort kjøkken og det kom på 52 000kr.  Kjøkkenet er på 16-17 kvm [;)]

Nei skyvedørsgarderobe, sovesofa osv[:)]

velkommen@memo.ikea.com   va adressa vi brukte da vi sku bestille kjøkkene og div ting og tang.. må bare få ned artikkelnr på alt du ska ha... + at d e 1mnd behandlingsti på bestillinga,og deretter 4-6ukers leveringsti+at dæm har øka frakta fra 2990 til 3690 fra 8.aug[&:] trur ik vi får kjøkkene vårres før i november engang[:@][:@][:@]

Back
Topp