bestille barnevogn

August12mamma

Flørter med forumet
Vi blir nok og kjøpe en emmaljunga kombivogn. Og den må nok HELT sikkert bestilles( er førstegangsfødene så alt er nytt)

Og syns jeg leste en plass av dem tar sommerferie og man må være tidlig ute med og bestille for og ha den til babyen kommer( på forum). Er det noe som har erfaringer med det?
Isåfall NÅR burde man finne ut hvilke vogn og få bestilt den ?

Tenker på å bestille i mai/juni jeg. Men så tenker jeg om dem tar sommerferie osv, så er litt stressa for vil ha vognen klart før ungen kommer, så klart. Men at dem tar sommerferie.. hallo?!

Så må bare høre med dere andre som kanskje vet litt mere om dette. så jeg slipper og stå uten vognen jeg vil ha. Hehehhe

Vi fikk vite i butikken vi var å kikka at vi burde bestille innen 1.mai for å være helt sikre på å få vogna til august. Emmaljungas fabrikk har stengt hele juli. Så vi har allerede bestilt vår emmljunga Edge duo)

Åhh, men da skal jeg prøve å få det til nå i april da. Syns jeg hadde hørt slike rykter om at dem stenges. Er vel samma hvordan butikk vi drar i og bestiller vil jeg tro :)

D kommer jo også an på hvilke farge man vil ha og. For de mest populære har butikkene/fabrikken ofte på lager skjønte je, men er dumt å ta noen sjanser:) lykke til m vognhandel:)

Får barnevogn av familien min, så var greit og vite det. Sa ifra ang at det kan være lurt og bestille snart. Så fikk beskjed om og bare å bestille etter påsken. Så nå sitter vi og vingler litt mellom Emmaljunga Edge Duo Combi & Emmaljunga Mondial Duo Combi. Skal dra nedover på en butikk og snakke litt med dem snart, få litt mere info og bestille.

GLEDER MEG!! Åhhh, ikke lenge igjen til august altså!!!

Back
Topp