Bestikk

fisk84

Forumet er livet
Novemberskattene 2014 <3
Junibarna 2019
Mulig det blir litt diverse bestilling fra en nettbutikk snart. Lillemor skal snart begynne med smaksprøver men tenker enda lengre frem når ho også skal spise selv...
Hva slags bestikk er bra?? Ser det er både plastikk og stål??

Jeg brukte plastikk. Syns faktisk de med langt skaft kjøpt på matbutikk er helt supre

vi bruker foreløpig plastikk. Liker best de skjeene som er litt smale i selve skje-delen. Metall kan nok virke kaldt og hardt i starten

vi bruker foreløpig plastikk. Liker best de skjeene som er litt smale i selve skje-delen. Metall kan nok virke kaldt og hardt i starten

Vet du hvilket merke di skjeene er??

Tenker også metall kan være kaldt. Ikke inne å leste på di så kan være di var beregnet for litt større barn ;)

Jeg har kjøpt noen helt myke skjeer i gummi (?) fra tommee tippee. Helt genialt, for hun kan nesten sutte litt på dem.

Vi har også tommee tippee, kjøpt på apoteket. Syns det er greit å kunne sterilisere i mikroen om vi bruker mme i maten :)

Vet du hvilket merke di skjeene er??

Tenker også metall kan være kaldt. Ikke inne å leste på di så kan være di var beregnet for litt større barn ;)
De jeg liker aller best er av merket Reer. Vi har også noen fra Munchkin som er gode

Back
Topp