bestevenner

snika

Glad i forumet
hva mener dere skal bestevenner fortelle hverandre ALT eller er det okei og la enkelte ting utebli?

Å være ærlig betyr ikke at man må fortelle alt - bare at man ikke skal lyve. [;)]
Derimot vil det være galt å holde på en hemmelighet når du vet at mangelen på kunnskap kan skade henne - f.eks. om hun planlegger barn/ekteskap med en du VET er notorisk utro e.l.

Jeg forteller ikke bestevenninna mi alt nei. Rett og slett fordi jeg aldri kan være 100% sikker på at hu ikke forteller det videre. Hun er frisør, og de skravler en del! Haha[8D] 

jeg forteller det jeg føler for å fortelle, og siden vi ikke prater sammen daglig så blir det til at mange ting blir glemt sagt - men hadde jeg hatt dem ved min side konstant så hadde de fått vite ALT

...utenom samboproblemer.. jeg synes det er særdeles vanskelig å bli brukt som søppelbøtte ang mine venninners kjærester. jeg får jo aldri høre noe positivt om dem, men allikevel så er det naturlig for dem å ha parkvelder og blabla.. jeg klarer ikke å være naturlig når jeg kun vet dritt om en person[8|] så jeg forteller sjelden om sambo sine feil og mangler.

Tja, er jo hvor godt du kjenner vedkommende da.... Har dere vært bestevennen i 5 måneder, f.eks.. hadde jeg utelatt det aller hemmeligste, men det tror jeg jeg hadde gjort hvis en har vært bestevenner i 5 år også da[8D]
Hadde fortalt en god del men mye jeg hadde latt være og fortelle.. Eks: sex med min samboer, mensen prat, orgasme, osv osv...[:D]

bestevnner skal være der for hverandre uansett! Ingen krav om at man skal fortelle hverandre alt!
En bestevenn forventer ikke at den andre skal dele alt, men er der om h*n føler for det.

ORIGINAL: ¤Woolfmother¤

bestevnner skal være der for hverandre uansett! Ingen krav om at man skal fortelle hverandre alt!
En bestevenn forventer ikke at den andre skal dele alt, men er der om h*n føler for det.

Man kan godt la være å fortelle, bare ikke lyve [:D]
Det er ikke ALT man må vite om hverandres liv..

forteller ikke ALT.. men vi kjenner hverandre så godt at vi kan diskutere temaer man ikke diskuterer med andre.. Hun var med da T ble født, så jeg har ikke så mye å skjule intimt sett.. [:D]

ORIGINAL: BølleBella

Jeg forteller ikke bestevenninna mi alt nei. Rett og slett fordi jeg aldri kan være 100% sikker på at hu ikke forteller det videre. Hun er frisør, og de skravler en del! Haha[8D] 

sign - hun er ikke frisør da , men hun skravler (på en sjarmerende måte).[:D] så jeg lar vær å fortelle henne ALT. Dessuten er det jo andre personer som forteller meg sine hemliser, og det er jo helt klart at jeg ikke forteller det videre, bestevenn eller ikke..

ORIGINAL: ¤Woolfmother¤

what she said[:)]

Her deles så godt som alt! Men vi er så mye sammen at vi fullfører hverandres setninger, så kanskje ikke så unaturlig å dele alt da[:)]

ORIGINAL: LaMona

Man kan godt la være å fortelle, bare ikke lyve [:D]
Det er ikke ALT man må vite om hverandres liv..

kan fortelle mye, men langt fra alt. har en spesiell vennine som får vite mer om enkelte ting enn de andre. kunn fordi de andre dømmer lettere, mens denne venninen ikke sier noe.. man forteller det en føler for mener jeg..

Back
Topp