Bestestol

Gutten min satt i Cybex x2-fix. Setet var kjempegodt for ham og holdt lenge. Jeg kjøpte faktisk ny beltestol da jeg hadde den tidligere varianten av samme stol først. X2-fix kom enda bedre ut i test (sikkerhet ved kollisjon). På slutten satt han kun på puten ettersom jeg tok av ryggen (han er altså 150 cm lang nå, så det er ett års tid siden ryggen ble fjernet. Nå sitter han selvsagt ikke på pute heller). Setet har gjort det meget godt i tester, men uansett anbefaler jeg dere å teste ut i DERES bil. Helningen på bilens seter vil ha litt å si i forhold til hvilke stoler som står best i baksetet.

vi har cybex pallas m-fix, dette pga mini er under 15 kg, og dette kan gjøres om til Solution M-fix når min er over 15 kg.
Veldig fornøyd med dette, og kommet bra ut i tester.

Jeg hadde funnt frem 3-4 stk seter jeg så på, bla så fant jeg ett sete som var veldig bredt, og dette ble anbefalt til ett stort barn, siden vi har ett lite barn ville hun ikke sitte bra i det sete. så man må sjekke om setet er både bra i test, og om det passer barnet og bilen.

Back
Topp