Bestemt navn?

Samme her.. men er vanskelig når det skal klaffe med navnene på de andre to..:)
Ja når det skal klaffe er det ikke så enkelt:) har 3 barn fra før med tidligere samboer,alle de navnene klaffer fint og er litt utenom de vanlige navnene så jeg vurderer igrunn å bare la mannen jeg nå er gift med ta seg av navnet på denne spiren siden det er hans første :)

Vi har ikke snakket om navn enda (bare mellomnavn som er tradisjon i hans land). Håper ikke at bf insisterer på et typisk navn fra hans land :P men kanskje noe som fungerer i begge land?

Eg har eigentleg hatt Mathilde som favoritt blant jentenavn i maaaaaange år! Då blir det evt oppkalling etter bestemor mi som døydde i 2002, men om sambuar er einig i navnet veit eg ikkje. Blir nok ikkje aktuelt med doble navn om det skal då skal bli Mathilde og eitt navn til.. Vi får sjå [emoji5] Gutenavn der har eg virkelig falt for Matheo, men det blir jo veldig likt Mathilde då..

Vi ble ikke enig om navnet til minsten før han var født, og tror ikke vi blir det nå heller, føler vi må se babyen først :)

Vi har et guttenavn som vi tenkte på når storebror kom som vi ikke ville bruke da men som vi har til en evt lillebror.

Jentenavnet mitt får jeg ikke, men vi har laget et liten liste med tre aktuelle navn, så får vi se mer på det når vi får vite kjønn :)

Jentenavnet har vært klart i noen år :) Blir oppkalt etter avdød tante på farsiden :) Guttenavn aaaner vi ikke...hehe

Jentenavn er vi enige om. Guttenavn er det verre med. Tenker at vi går grundigere til verks når vi vet om det er gutt eller jente. :)

Back
Topp