Bestemt navn?

Nøtta17

Forelsket i forumet
Sommerfuglene <3
Er det noen som har navnet til barnet klart allerede?

Vi har to navn på barna våre, og dersom det blir jente så har vi et av navnene klart :)

Til gutt har vi ikke, jeg har ikke tenkt på det heller fordi jeg er så aikker på jente, haha! :D

Skal barnet kalles opp etter noen?

Her blir det oppkallling fra slektninger litt bakover i tid [emoji4]
Men vi har kun noen fine jente-alternativer. Guttenavn er utrolig vanskelig!
Vi har dobbeltnavn på storebror, så det må nye baby også få tenker vi. Så om det blir gutt blir det litt av en jobb å finne to [emoji1] Ikke veldig mange "søte" oppkallingsnavn heller når det kommer til gutta i slekta [emoji23]

Har ett jentenavn jeg veldig gjerne vil ha. Og ett guttenavn, samboer liker ikke guttenavnene :( haha

Lage deres egen variant av et navn da?
Jeg elsker spesielle navn!
Synes det er en flott måte å vise personlighet på :)
Og er fast bestemt på at ungene mine skal ha spesielle navn, og har klart det med begge to uten at det er skikkelig rare navn da. :)
Men gleder meg fælt til å vite kjønn, slik at jeg kan komme litt videre i hele prosessen :D

Nei, dette har vi ikke begynt å tenke på engang... Syntes navn er så vanskelig så vi gidder ikke bruke energi på navn før vi vet kjønn :P
Vi kommer heller ikke til å bestemme oss før fødsel, men kommer til å ha noen alternativer da, forhåpentligvis :P

Vi hadde en lang liste med jentenavn, en god del kortere med guttenavn gitt, haha. Så vi sliter med guttenavn.. Har ett vi begge liker, men det er sjeldent, å bare 4 stk i Norge heter det. Litt sånn "bekymret" for responsen fra folk rundt ja, og litt pga uttalelsen på vår dialekt :)

Har hatt jente og guttenavn klar siden første mann ble født :) Så nå lurer jeg veldig på hvilken av de navna det blir:D

Vi hadde en lang liste med jentenavn, en god del kortere med guttenavn gitt, haha. Så vi sliter med guttenavn.. Har ett vi begge liker, men det er sjeldent, å bare 4 stk i Norge heter det. Litt sånn "bekymret" for responsen fra folk rundt ja, og litt pga uttalelsen på vår dialekt :)

Vi har tenkt på et guttenavn som ibgen i landet har.. er to norske navn satt sammen, men tydeligvis en litt spesiell kombinasjon ser det ut som
Litt spent på reaksjonen til folk, men de venner seg nok til det ;-)

Vi har vell så å si bestemt oss, men mye kan skje når man først holder ungen, hvis det blir gutt så blir det veldig sannsynlig Milian Alexander (Alexander er etter faren) og hvis det blir jente så blir det Shelby Marie (Marie er etter min søster og min bestemor)

Vi kommer ALDRI til å bli enige om guttenavn, så håper det er en liten tulle til i magen ;)

Vi vil ha Amalie hvis jente, det er mellomnavnet til min bestemor.
Og Noah hvis gutt. Vi hadde egentlig valgt Liam hvis gutt, men det rappa forloveren til min mann for et par måneder siden :-P

Guttenavnet er klart, men ikke jentenavnet. Jentenavnet jeg har lyst å bruke har jeg en kusine som heter. Samboer synes det blir rart å bruke det da.. aner virkelig ikke hva annet vi vil ha.. Tror derfor det er en jente som skjuler seg i magen :P

Nei, vi har ikke enn gang begynt å tenke på noe navn :P eller vi har tenkt litt, men denne gangen føler jeg at navnet må passe med navnet til datteren våres.

Altså ikke samme bokstav og ikke at det ligner, men det skal kle hverandre da. Haha. Hvis noen skjønte det?

Om det blir jente så vil jeg ha Emily :) gutt vil jeg ha oliver, men samboer liker ikke oliver :( haha.
Blir muligens brian om det er gutt :) (engelsk uttale ikke slik dårlig norsk etterligning) samboer kommer fra Storbritannia så det blir engelske navn her :)

Åhhh Emily og Oliver er så fine. Også er det lett å utale overalt.

Back
Topp