Bestemt navn?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
Vi vet jo ikke hvem huleboer'n er,men...kanskje Valdemar eller Solvild!? :)
Har jo tre gutter fra før:Oliver,Teodor og Laurits. + at vi bor i Danmark,så navnet må kunne bruges både her og i Norge! ;)
Vanskelig...

Last edited:
Navnet ble foreslått av 3,5-åringen, er godt likt av oss foreldre, og 5,5-åringen har også blitt enig med oss andre etter hvert. Syns det er veldig kjekt å kunne omtale ham med navn for storebrødrenes skyld. Blir liksom mer ekte for dem da. De som vet om navnet til nå har stort sett fått det fortalt fra guttene. Det er ikke helt offentlig, men de vi omgås ofte vet det.

Står mellom flere.

Er navnene hemmelig...også for oss på BV? ;)

Ikke bestemt oss, men står mellom 3-4 navn. Vi er enige om alternativene, men må møte lillegutt først;)

Her står det mellom mange egentlig, jeg og sambo får ikke bestemt oss! Vi blir ikke enige :p Her er navn vi vurderer (noen liker jeg og noen liker sambo, hvem synes dere er finest?) ;

Joakim
Peder
Leander
Niklas
Mads
Kristian
Kristoffer
Marius
Jonas

Vi har faktisk bestemt oss! Hurra!!

Vi har blitt enig om jentenavn, men ikke blitt enig om gutte navn. Har heldigvis et par mnd til å tenke på Å vesle jente vår har mange gode innspill

Her står det mellom mange egentlig, jeg og sambo får ikke bestemt oss! Vi blir ikke enige :p Her er navn vi vurderer (noen liker jeg og noen liker sambo, hvem synes dere er finest?) ;

Joakim
Peder
Leander
Niklas
Mads
Kristian
Kristoffer
Marius
Jonas
Var så mange fine da! :-D
Joakim
Kristian
Kristoffer

Tror jæ ville valgt
Kristian av disse :)

Har ikke bestemt oss, mye vanskeligere denne gangen.
Har noen på lista, men er veldig usikre.
- Elvira
- Sofie
- Selma (forslag fra storesøster)

Storesøster heter Celine og vil gjerne det skal passe sammen. Får se hva vi lander på til slutt :rolleyes:

Hehe nei kan gærne si hva vi har kommet fram til jæ :happy:
Vesla vår skal hete Vilde :Heartbigred
Oppkalt etter 4 stk i familien. (Sin Oldemor. Bonus mormor og en blanding av navnene til mæ og faren).
Vilde er sååå fint! :)

Vi har to vi liker veldig godt
Tuva og Emmelin❤️ men om det blir noen av disse gjennstår å se:-)

Joakim
Peder
Leander
Niklas
Mads
Kristian
Kristoffer
Marius
Jonas

Har sjøl ein Leander så like det godt. Marius synst eg og er veldig fint. Lykke til med valg:)

Vi hadde tre navn på blokka fra flere år tilbake. To jentenavn og et guttenavn. Fikk jente først, så vi sto igjen med et av hvert navn denne gangen. Dermed var det ikke så vanskelig ;)

Ikke bestemt oss og egentlig ikke diskutert så mye enda heller :o
Men jeg har noen ideer om navn som jeg kommee til å legge frem :)

Back
Topp