Bestemt navn?

janfeb*

Betatt av forumet
Juli13-jentene
Har dere bestemt hva magetrollene skal hete? Her skal gutten vår hete deleted :-) De andre to har og dobbeltnavn og vi skal bruke begge.

Grattis! Så digg å være enige og ferdig med det. Vi er ikke i nærheten :p

Jenta vår skal hete Amilie

Vi har bestemt navn, men holder det fremdeles hemmelig for familie og venner... Så derfor får jeg vente litt med å skrive det her... ;) Hadde aldri trodd vi skulle finne et navn begge liker så kjapt... Vi har nemlig vært ganske uenige frem til UL!

Har ikkje tenkt di baner ennda,eller eg har tenkt på navn og skriver ned når eg finner noen eg liker. Men har ikkje begynnt å diskutere det ennda :D

Vi har alltid vært ganske kjappe og enige med navna ;-) Føles godt å personifisere babyen og :-) Amilie var kjempefint!

Vi har alltid vært ganske kjappe og enige med navna ;-) Føles godt å personifisere babyen og :-) Amilie var kjempefint!
Tusen takk- det syns vi å!

Vi har ikke engang begynt å diskutere navn enda.

Vi er i gang med diskusjonen, men langt fra å finne et passende navn :rolleyes:
Herlig å være ferdig med navnevalget.
Fint navn dere landet på :)

Jeg har kommet på ett å ikke funnet noe finere etter jeg tenkte på d. Pappaen har ikke kommet med noe ønske eller forslag, så vi får se om vi ikke ender opp med d jeg har tenkt. :)

Har så vidt begynt å se, men bare så vidt. Så vi er langt unna en bestemmelse.
Sist var lillegutt 7uker før han fikk et navn :oops:

Vi kom fort med noen fine forslag, og nå har datteren vår spesielt ønske om det ene. Selv om det kanskje ikke er det samboeren aller helst vil ha blant de vi har funnet, sier han ok. Jeg er litt delt mellom to av navnene, synes de er like fine! Men jeg synes det er viktig at storesøster får være med å bestemme, så tenker at hun får hovedstemmen. :) Og da er det vel egentlig bestemt! :)

Vi skal også se på 3D ul om vi føler at det er rett navn! :)

Vi har bestemt navn, men holder det fremdeles hemmelig for familie og venner... Så derfor får jeg vente litt med å skrive det her... ;) Hadde aldri trodd vi skulle finne et navn begge liker så kjapt... Vi har nemlig vært ganske uenige frem til UL!
holdes hemmelig her også av samme grunn :) Hihi. Litt spennende det også da :D

Vi har vel egentlig 2 navn klare, et jente og et gutt siden vi ikke skal vite. Men vi titter fortsatt:) kan jo hende man forelsker seg i et annet;)

Vi synes det er kjempevanskelig! Jeg hadde kun et par navn på blokka som forsåvidt pappa'n også syntes var fine, men nå har vi strøket alle sammen for vi følte ikke at det stemte. Plutselig datt Even inn i hodet på meg på fredag, og det føles ganske riktig. Mannen syntes også der er fint, så kanskje vi lander på det. Heldigvis har vi noen mnd igjen :)

Vi har noen navn å velge blandt:) nen må se om navnet passer til babyen :)

Back
Topp