Bestemt baby! :)

Gutt2012/spire 2015

Elsker forumet
Junibarna 2015
Nå kommer personlighet og vilje for fullt hos oss.. Har hun fått tak i noe hun ikke får lov til og vi tar det, er det krise! Eller hvis vi prøver å dytte inn en ekstra skje med grøt når hun plutselig har bestemt seg for at hun er mett, kan hun bli helt rød i toppen og knytter hendene og spytter alt ut igjen.. Hehe.. Det søteste er når jeg for eksempel løfter henne bort fra ledningene eller en stikkontakt også kikker hun på pappan og lategriner og sier paaappaaaa.. Hvordan er det hos dere?
 
Hahaha, det hørtes kjent ut! Veeeldig hissig blitt :p hylskriker som om noe har stukket henne, har måttet sjekke flere ganger om noe har kuttet henne eller noe, men det viser seg hver gang å bare være temperamentet hennes. Har begynt å gjøre klar erstatninger for når jeg må fjerne noe fra henne :p
 
Det høres absolutt kjent ut, bare med ulike scenarioer. ;-)
 
Samme her! Særlig er fjernkontroller, mobiler og nettbrett ønskede mål, og han blir ofte skikkelig forbanna når vi flytter de unna eller tar de fra ham. Det er også helt håpløst å snakke med besteforeldre på FaceTime, for han dryler til skjermen og blir skikkelig frustrert hvis jeg flytter den unna, haha!
 
Samme her! Særlig er fjernkontroller, mobiler og nettbrett ønskede mål, og han blir ofte skikkelig forbanna når vi flytter de unna eller tar de fra ham. Det er også helt håpløst å snakke med besteforeldre på FaceTime, for han dryler til skjermen og blir skikkelig frustrert hvis jeg flytter den unna, haha!
Haha, som om det er mi du har beskrevet, akkurat de samme tendensene her :p
 
Vesla har begynt å si ifra hun også! Hjelpes for et temperament :p
 
Bare hvis jeg tar fra ham noe, eller hvis jeg legger ham med og går litt for fort vekk :p
 
Back
Topp