Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Vi ser mine foreldre gjennomsnittlig en gang i uken, ofte to. Vi har ikke noe "fast" opplegg, møtes når vi har tid og føler for det Minst en dag i uken synes jeg må til, men det er vår familie.Vi jobber jo alle sammen og de har også ett barnebarn til som de skal få sett, men jeg synes generelt de er flinke til å sette av tid og være sammen med barna.
Vi bor langt unna all familie, så blir ikke så ofte.. Kanskje en gang hver 6.uke, da sover vi over(helgebesøk).. Skulle ønske det var oftere! Når jeg var i permisjon var det kanskje en gang i måneden... Men skyper 2-4 ganger i uken med min mor da!
Vi har begge bestemødrene innen 10 min reisetid fra oss.
Tror ikke de forventer noe som helst. Men som oftest treffes vi hver uke, noen ganger går det litt lengre tid.
Svigerforeldrene mine henter vesla i bhg en gang i uka og tar henne med til seg, gir henne middag og leverer henne til kvelden. Dette gjør de av eget initiativ fordi de ønsker litt alenetid med det eneste barnebarnet deres ukentlig. Det synes jeg er veldig kjekt
Jeg drar aldri til besteforeldrene fordi jeg føler vi må siden det er så lenge siden sist. Har vi lite tid/ork, og de vil treffe henne så får de heller komme på besøk til oss