Besteforeldrene

¤Mamma til 2 prinsesser¤

Forelsket i forumet
Hvordan har dere tenkt å fortelle om nyheten til besteforeldrene? Med førstemann ga vi en gave hver med ett håndkle som sto farmor/farfar og mormor/morfar på :) med andremann hadde eldstemann te-skjorte på seg som sto: jeg skal bli storesøster på :) lurer på ka vi skal finne på denne gang :)
 
Vi lurer litt på den t-skjorteideen... :) men vi får se... :)
 
Jeg har laga denne, så får svigerfamilien nyheten over skype når de spør om å få se guttungen :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 

Vedlegg

  • 1391239082798.jpg
    1391239082798.jpg
    48,3 KB · Visninger: 74
Mamma og pappa har allerede fått nyheten da de har sponset fertilitetsbehandlingen litt. Sambo foreslo at når vi skal fortelle det til foreldrene hans at vi bare går inn døra og sier: "neimen er det bestemor og bestefar?"
 
Svigerfar fikk vite det da han traff mannen på jobb, så da ringte han svigermor. Jeg skal hjem til mamma og pappa idag og vise bilde av graviditetstesten :)

-Taster fra appen-
 
Eg har lyst at gutten vår som er 5 år skal få vite det først, og ha på seg ein genser der det står "storebror" på slik at han kjem med nyheten :)
 
Forrige gang ga vi sånne små diktbøker for "mormor", "bestefar" osv. Med et ul-bilde på første siden. Denne gangen har vi kjøpt en body med teksten "inne i min mors mave ligger det en liten gave. jeg skal bli storesøster" og skal la vesla fortelle det :)
 
Med første hadde vi t-shorter med "Jeg skal bli pappa" og "barnimagen" :) hos svigers. Mine fikk UL bilde i et påskeegg!;) De bor langt unna... Med nr. 2 fikk storesøster lov å fortelle det til alle ;)
 
Kjæresten min fortalte det selv til sine foreldre, og jeg til moren min. Jeg VET ikke egentlig helt hvordan "svigers" reagerte, annet enn at han sa at 'farmor' gleder seg, men moren min var overraskende støttende. (Jeg forventet nærmest følge til sykehus for å ta abort...)

Så, det var ikke så ille. ;-)

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
 
Vi fortalte det til svigers i går, da det plutselig er en del som vet om det. Vi ville at de skulle høre det fra oss og ikke fra noen andre.
 
Sendte mms med bilde av en test til mamma. Hun vet at vi prøver pga spontanabortene. Når hun fikk bildet så visste hun ikke hva det var (vanlig strimmeltest) og trodde det var noe med jobben min, så da spurte hun svigerbroren min om han visste hva det var for noe.. Jadda :p så da er det litt flere som vet om det enn hva som var meningen ;)
 
Forrige gang ga vi sånne små diktbøker for "mormor", "bestefar" osv. Med et ul-bilde på første siden. Denne gangen har vi kjøpt en body med teksten "inne i min mors mave ligger det en liten gave. jeg skal bli storesøster" og skal la vesla fortelle det :)
Så fint ;) tenkte at storesøster skulle ha tskjorte med storesøster på... Men din versjon var jo så fin, så stjeler den om det er greit ;) hvor du har kjøpt den ?
 
regnet med det var greit og har allerede bestillt ;) måtte Google litt og bestilte der ;) så takk at du synes det var greit ;) hehe
har dere tenkt å vente til de magiske 12?

Hadde tenkt til det, men jeg ser at det vil bli vanskelig å skjule magen som allerede har blitt større så får se hvor lenge det går :p dere da? :)
 
Back
Topp