Besteforeldrene sine plikter

Haha Mie83, fikk faktisk ikke det inntrykket jeg da, men det er muligens fordi mammaen min bare er ett år eldre enn din[:D] Er like gammel som deg, men ikke gravid enda da, men har tenkt litt på hvordan det er å bli bestemor i så ung alder (for mamma sin del altså) for bestemor høres liksom litt "gammelt" ut... eller??

Datra mi har kun en bestemor som stiller opp og det er min Mor, men hun stiller også opp 110 %, så det er jeg kjempe-glad for!

Men så er det min Far som overhode ikke bryr seg, men har har aldri brydd seg om verken meg eller mine to søsken, så dette overrasker meg egentlig ikke. Har lært meg å leve med akkurat det, så egentlig preger det meg ikke så veldig.

Men så er det Malins farmor. Hun sårer meg skikkelig. Hun virker som hun er totalt uinteressert i barnebarnet sitt. Enda det er den første jenta. Hun har selv to sønner, og to barnebarn fra før som er gutter og de har hun alltid stillt opp for og hun er veldig opptatt av de, men ikke min datter. Skjønner ikke det... Trudde hun skulle bruke masse tid på henne og synes det var stor stas med en jente, men nei...

Jeg var også 23 det året jeg fikk sønnen min og syntes ikke det var sååå tidlig. Mamma fikk meg da hu var 18 så hu var nesten 41 da gullet kom.
Klem

Back
Topp