Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *April*
Dere burde være veldig glade for det, virker som dere har flotte besteforeldre som stiller opp og viser interesse. Her har ingen av besteforeldrene spurt/vist interesse en eneste gang om å få passe knøttet som er 2 år gammel, helt utrolig spør du meg!
ORIGINAL: Habib Galbi
absolutt ingenting. De kan heldigvis sin rolle i mine barnas liv, det at de tar de med på overnatting, er ute med de en del, tilbringer mye tid sammen, kjøper ting og tang, og det føles som om de gjør det av hele sitt hjertet, og er takknemlig for å ha dem. Dette gjør de altså uten at jeg engang ber om det.
ORIGINAL: *April*
Hva "forlanger" dere av besteforeldrene til barna deres?Ingen ting! Jeg kan da ikke "forlange" noe av dem! Det er da ikke de som har valgt å få barn! Det er det jeg/vi som gjorde.
Viser de stor interesse for barna, spør de om å få passe de/ha de på overnatting osv? De bør jo helst vise interesse for barnebarna ,når man snakker sammen ,men det er fortsatt ikke de som har fått barn ,så om de ikke tilbyr seg å ha de på overnatting ol. så er det helt greit. Jeg snakker ut i fra egen erfaring. Mine foreldre har ALDRI hatt barnebarna på overnatting. Eller,eldstemann var med bestefaren sin en uke på hytta - men han var jo da nesten 15 år... Og trengte jo ikke å passes på.
Dere som har besteforeldre som ikke viser noen interesse, sier dere noe til de hva dere mener om det?Mine foreldre er interesert - i så henseende at de hører om ungene er friske ,og er de syke så sier de "stakkars"... Men de er opptatt med å leve sine egne liv ,og det må de få lov til. De glemmer 99 % av tilfellene bursdager ,husker ikke å kjøpe julegaver ol. MEN det gjør ingen ting!! Jeg forventer ingenting - og krever ingen ting - og det er det jeg synes man skal kreve av besteforeldre!! De er jo ferdige med å ha barn ,og om de vil engasjere seg så er det flott men vi skal ikke "KREVE" at de gjør det!!