Besteforeldre

Gravid med Gravøren!

Elsker forumet
Av ren nysgjerrighet så lurer jeg på om dere bor på samme plass som foreldrene deres/besteforeldre til deres små?

Her bor de 2 timer unna og de er jo blitt gamle nå, så vi ser dem ikke så ofte som ønskelig i en travel hverdag. Veldig trist, men sånn er det jo når vi har valgt å flytte vekk.

Begge våre foreldre bor på samme plass, men det er nesten 4 timer unna. Så de ser ikke hverandre kjempeofte :/

Bor 40 min fra ungens farmor og farfar, men 5-6 timer fra mormor og morfar! Ser dem heldigvis hver måned uansett, enten om det er vi som kommer dit eller at de kommer hit :) barnebarna er så viktig for dem at de ikke klarer å se ham nok!!

Mine foreldre bor 2-4 timer unna. Så de får vi ikke sett så ofte :(

Samboers foreldre bor 30 min unna oss.
Selv om avstanden der ikke er så lang så er det storsett vi som må komme til de :P

Mine bor ganske nærme, tar ca 10 min å kjøre fra pappa og 30 min fra mamma. Pappa kan vi se flere ganger på en uke og så gå noen uker. Mamma ser vi 2-4 ganger i mnd.

Begge våres foreldre bor 8 timer unna med bil. Ser hverandre jevnlig, men går som regel 2 mnd mellom hver gang.. Litt trist, men vi trives så godt her at det ikke er aktuelt å flytte hjem..

5 min å kjøre til svigerfar. Min far og svigermor bor i hver sin naboby, så alle er veldig nærme:)
Min mor bor i hjertet mitt;)

Vi bor 12 t med bil unna både mine og hans foreldre. Er som oftest der i ferier og så besøker de oss innimellom, så vi ser de jevnlig, men blir ikke helt det samme som å bo i nærheten.

5 min unna svigers, 15 min unna mine foreldre. Ser mine foreldre oftest.

Har svigers i 2.etg, så de ser de nesten hver dag. Ellers er det.bare å løpe rundt huset for å besøke de :p mamma (og pappa,men han gikk bort for flere år siden...) bodde 30 min. unna,men hun gikk bort i april. Men vi besøkte henne nesten hver helg. Så nå har broren min og familie blitt de vi besøker nesten hver helg (eller de er her). Faren til sambo (og dama hans) bor 15 min. unna. De (far og sønn) har ikke så godt forhold til hverandre,men han kommer på besøk eller vi besøker dem jevnlig.. Går litt i perioder med mer/mindre kontakt.

Vi bor i blokk, og mine foreldre bor i samme etasje som oss, så 2 sekunder unna ;)
Ganske greit siden jeg er alene med 2 barn.

Back
Topp