Beste tipsa deres for kvalmen :/

Nell@

Forelsket i forumet
Jeg sliter en god del med kvalme... kjempe deilig med symtomer, men ganske ubehagelig og løpe på do så fort man spiser noe...

De på jobben vet ikke noe enda, men hvis denne kvalmen fortsetter så ille vil det ikke vare lenge :/

Småspis på noe nesten hele tiden. Knekkebrød, polarbrød, kjeks. Ekkelt å spise men kvalmen blir værre på tom mage. Ingefær te, Sea Band, er de andre tingene jeg kommer på

Her har jeg kasta innpå en lakrispastiller hvis d var for ille. Men nå har ikke jeg hatt d ille ennå da. Bank i bordet.
Men ellers så er det seaband og ingefær bl.a.
For meg er det superviktig å hele tiden ha mat i magen. Det er de gangene jeg slurver med maten at jeg blir dårlig. Har kasta opp en gang, og da hadde jeg ikke spist kvelden før...

Oppdaget at salte dent holder kvalmen i sjakk i nøden. Ellers gjør som andre sier, sørg for å spise litt hver 2-3 time. Er på kvalmetoppen selv om dagen, men uansett hva jeg gjør noen ganger så kommer kvalmen likevel føler jeg. Plutselig har man glemt å spise "innen fristen" og vips, så har man ikke lyst på noe som helst o_O :P

Her har det vært å små spise hele tiden. I dag har det faktisk gått greit. Hatt andre ting å tenke på :P

Ellers så har faktisk algrens fruktkombo (den nye) vært helt greit å trøkke i seg :P

Har litt dårlig samvittighet siden jeg vet om henne. Vi er omtrent like langt på vei.
Men vi er forskjellige, hun har fortalt det til flere, jeg er ikke helt klar for å fortelle enda.

Har litt dårlig samvittighet siden jeg vet om henne. Vi er omtrent like langt på vei.
Men vi er forskjellige, hun har fortalt det til flere, jeg er ikke helt klar for å fortelle enda.
Du trenger jo ikke å fortelle det enda da, jeg hadde venta til det føltes rett for meg å fortelle det. Heldigvis er folk forskjellige :)

Du trenger jo ikke å fortelle det enda da, jeg hadde venta til det føltes rett for meg å fortelle det. Heldigvis er folk forskjellige :)
Sant!
Heldigvis har hun ikke spurt meg direkte, vil ikke lyve.

• Liker
Reactions: cha
Jeg lever på tomatsuppe på jobb, for d er noe av d eneste jeg får i meg disse dagene. Ble bråkvalm på lørdag, og etter d har det bare blitt verre og verre! :/

Nummer tre kommer 22.januar 2015 ! ;)

Drikker farris blandet med eplemost. Ikke verdens beste smak men holder kvalmen i sjakk hvertfall :-) også spiser jeg lite og ofte.

Takk for masse tips, ting fra helsekoster kjøper jeg ikke etter dårlig erfaringer før :)

Takk for masse tips, ting fra helsekoster kjøper jeg ikke etter dårlig erfaringer før :)
Alt fra helsekosten er jo ikke nødvendigs dårlig sånn som du har opplevd. Jeg tar ingefær kapsler fra helsekost, disse hjelper masse på min morgenkvalme.

Drikker farris blandet med eplemost. Ikke verdens beste smak men holder kvalmen i sjakk hvertfall :-) også spiser jeg lite og ofte.
Prøvde den kombinasjon i kveld men endte opp med halsbrann og kvalme.. funke ikke for meg dessverre :/

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Tror egentlig det viktigste er og spise jevnlig...
Har nå prøvd og spise banan så fort jeg går ut av senga om morgenen.. og det hjelper en stund i hvertfall :D

Back
Topp