Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Akupressarmbånd som man har på håndleddenehva er Sea band?
Får man det på helsekosten?Akupressarmbånd som man har på håndleddene![]()
Jeg kjøpte mine på apoteketFår man det på helsekosten?
Supert! Har en venninne som er utrolig kvalm hele døgnet.Jeg kjøpte mine på apoteket![]()
Smart!Supert! Har en venninne som er utrolig kvalm hele døgnet.
Kanskje jeg skal kjøpe gave til henne, og fortelle at jeg også er gravid...?
Har litt dårlig samvittighet siden jeg vet om henne. Vi er omtrent like langt på vei.Smart!![]()
Du trenger jo ikke å fortelle det enda da, jeg hadde venta til det føltes rett for meg å fortelle det. Heldigvis er folk forskjelligeHar litt dårlig samvittighet siden jeg vet om henne. Vi er omtrent like langt på vei.
Men vi er forskjellige, hun har fortalt det til flere, jeg er ikke helt klar for å fortelle enda.
Sant!Du trenger jo ikke å fortelle det enda da, jeg hadde venta til det føltes rett for meg å fortelle det. Heldigvis er folk forskjellige![]()
Alt fra helsekosten er jo ikke nødvendigs dårlig sånn som du har opplevd. Jeg tar ingefær kapsler fra helsekost, disse hjelper masse på min morgenkvalme.Takk for masse tips, ting fra helsekoster kjøper jeg ikke etter dårlig erfaringer før![]()
Prøvde den kombinasjon i kveld men endte opp med halsbrann og kvalme.. funke ikke for meg dessverre :/Drikker farris blandet med eplemost. Ikke verdens beste smak men holder kvalmen i sjakk hvertfallogså spiser jeg lite og ofte.