Beste tips?

Millamillo

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Jeg fullammer jenta mi på 7 uker. Jeg har omtrent ikke gått ned noenting etter fødselen og lurer derfor på om noen har noen gode tips til å gå ned i vekt, raskt og effektivt uten at det går utover ammingen?!

Ikke tenkt på vektnedgang nå. Kos deg med mini og fokuser heller på å være i aktivitet og spise sunt:)

Enig med hu over :-) slanking og amming er vel ikke anbefalt både pga innhold i melka og mengde

Enig med resten! Det tok litt tid med meg og, men etter en stund gikk det plutselig nedover, helt av seg selv. :-)

Er egentlig kun magen jeg vil ha stramma..
magen trenger tid til å trekke seg sammen... :) Muskler og hud er dratt etter at du har hatt lille inni der.. Gi den litt tid til å komme seg.. Det er ingen som ser ut som supermodeller etter de har født.. :P hvertfall ikke "normale" mennensker.
Du kommer til å få rikelig med tid til det senere. Eneste jeg vil tipse deg om er å trille turer... ;)

Tok ikke så lang tid sist, da amma jeg ikke heller.. Vet det tar tid, men blir utålmodig også, vil jo føle meg vel..

Tok ikke så lang tid sist, da amma jeg ikke heller.. Vet det tar tid, men blir utålmodig også, vil jo føle meg vel..

Jeg synes å ha sett flere som sliter mer med vekta etter nr to enn med nr en.

Magen trenger ofte mer tid på å normalisere seg med nr to enn med nr en ;) det kommer, bare vent :D

Tenk på babyen først du, ikke vekten. Den får du tid til å gjøre noe med senere. :)
Spis sunt og gå turer, så er du på god vei.

Du kan kutte ut alt som heter godis og brus/juice/saft og gå lange turer hver dag. Vanlig form for mosjonering er bare sunt selv om man ammer. Du kan ta tåhev og knebøy og rokke med en rokkering(eller uten) danse mens du vasker huset.

Back
Topp