Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når jeg leste denne nå fikk jeg så sykt lyst på gulsaft, er jo ikke noe glad i det en gang!! Heldigvis hadde mamma som vi er på besøk til gulsaft i skapet!! Yes!!!Litt mat og redbull skal jeg jammen ha i bakhodet. Ble pressa på med noe gul saft på føden sist! Jeg har ikke drukket gul saft siden
Hahaha! Nei fysj! Var det som forventet? ler høyt!Når jeg leste denne nå fikk jeg så sykt lyst på gulsaft, er jo ikke noe glad i det en gang!! Heldigvis hadde mamma som vi er på besøk til gulsaft i skapet!! Yes!!!
Tja, hva skal jeg si... Slukte en halvliter på noen minutter.. Liker forsatt ikke gul saft og ble om mulig mer kvalm!! Haha!!Hahaha! Nei fysj! Var det som forventet? ler høyt!
Ahh... Det er den brødskiver med spekeskinke jeg lengter etter joHaha, digfer at det er flere enn meg som har listemani og har begynt på lister til bebis kommer Jeg husker ar fluffy sokker var det beste jeg hadde med meg... Alt annet ble "glemt" mens jrg var pp sykehuset. Ellera vil jeg denne gangen ha med meg mer å spise/drikke på til ETTER fødsel. . Lå på nattan etter lillemor kom, mamma og samboer hadde reist hjem for å få seg en velfortjent hvil, og jeg lå våken og hadde lyst på ALT annet enn den brldskiva med spekeskinke