Beste tips til fødebagen

Store nok truser, hehe, gull verdt! Ellers var det veldig kjekt med slippers, vannflaske (hjelpes så tørst man blir), og smågodt :)

Litt mat og redbull skal jeg jammen ha i bakhodet. Ble pressa på med noe gul saft på føden sist! Jeg har ikke drukket gul saft siden :P
Når jeg leste denne nå fikk jeg så sykt lyst på gulsaft, er jo ikke noe glad i det en gang!! Heldigvis hadde mamma som vi er på besøk til gulsaft i skapet!! Yes!!!

Når jeg leste denne nå fikk jeg så sykt lyst på gulsaft, er jo ikke noe glad i det en gang!! Heldigvis hadde mamma som vi er på besøk til gulsaft i skapet!! Yes!!!
Hahaha! Nei fysj! Var det som forventet? :P ler høyt!

Skal IKKE ha med kvikklunsj denne gangen.. Jeg spiste det til måltidet etter fødselen, og ble avhengig, og klarte ikke slutte før nesten ett år senere...! :p tenk alle kg jeg kunne blitt kvitt!!!

Haha, digfer at det er flere enn meg som har listemani og har begynt på lister til bebis kommer :D Jeg husker ar fluffy sokker var det beste jeg hadde med meg... Alt annet ble "glemt" mens jrg var pp sykehuset. Ellera vil jeg denne gangen ha med meg mer å spise/drikke på til ETTER fødsel. . Lå på nattan etter lillemor kom, mamma og samboer hadde reist hjem for å få seg en velfortjent hvil, og jeg lå våken og hadde lyst på ALT annet enn den brldskiva med spekeskinke :-P

Haha, digfer at det er flere enn meg som har listemani og har begynt på lister til bebis kommer :D Jeg husker ar fluffy sokker var det beste jeg hadde med meg... Alt annet ble "glemt" mens jrg var pp sykehuset. Ellera vil jeg denne gangen ha med meg mer å spise/drikke på til ETTER fødsel. . Lå på nattan etter lillemor kom, mamma og samboer hadde reist hjem for å få seg en velfortjent hvil, og jeg lå våken og hadde lyst på ALT annet enn den brldskiva med spekeskinke :-P
Ahh... Det er den brødskiver med spekeskinke jeg lengter etter jo:p

Tror jeg klarte meg greit med behagelige klær og toalettsaker sist. Hadde med litt nøtter og energidrikk til fødselen. Siden jeg kastet opp som en gal sist skal jeg ha med suppebuljong denne gangen. Må få i meg litt salt mens det står på :-P

Back
Topp