Beste svangerskapsapp

Ønskebebis

Flørter med forumet
Hei,
Lurer på hvile apper dere synes er best for å kunne følge svangerskapet og få informasjon underveis? :Heartred
Evt. om det finnes noen bra apper som også partner kan laste ned for å følge med?
 
Nørs appen er veldig fin! Denne anbefaler også mange jordmødre :happy:
Ellers bruker jeg preglife og preggers. På preggers er det en funksjon som sammenlikner babys nåværende størrelse med en frukt, bær, nøtt (alt etter hvor stor babyen er!) ny ting hver uke
 
Nørs appen er veldig fin! Denne anbefaler også mange jordmødre :happy:
Ellers bruker jeg preglife og preggers. På preggers er det en funksjon som sammenlikner babys nåværende størrelse med en frukt, bær, nøtt (alt etter hvor stor babyen er!) ny ting hver uke
Det e det på Preglife også man må bare trykke på så kommer d opp hvor stor babyen e i forhold t en frukt osv.
 
Her er alle appene jeg brukte i forrige graviditet og barseltid, og som jeg bruker igjen nå ❤️ Syntes det var gøy med flere forskjellige å titte innom, WonderWeeks er kjekk når mini kommer, og Child Growth til å legge inn vekt/lenge//hodeomkrets etter besøk på helsestasjonen ☺️
 

Vedlegg

  • IMG_0028.jpeg
    IMG_0028.jpeg
    169,4 KB · Visninger: 23
Vi bruker Nørs! Der er det en tekst hver uke om baby, mamma og partner. Fin og troverdig informasjon i appen, kan også logge svangerskapskvalme hvis det er interessant!
 
Her er alle appene jeg brukte i forrige graviditet og barseltid, og som jeg bruker igjen nå ❤️ Syntes det var gøy med flere forskjellige å titte innom, WonderWeeks er kjekk når mini kommer, og Child Growth til å legge inn vekt/lenge//hodeomkrets etter besøk på helsestasjonen ☺️
Man kan logge vekt, lengde, hodeomkrets osv på nørs også :)
 
Her er alle appene jeg brukte i forrige graviditet og barseltid, og som jeg bruker igjen nå ❤️ Syntes det var gøy med flere forskjellige å titte innom, WonderWeeks er kjekk når mini kommer, og Child Growth til å legge inn vekt/lenge//hodeomkrets etter besøk på helsestasjonen ☺️
Vi bruker Nørs! Der er det en tekst hver uke om baby, mamma og partner. Fin og troverdig informasjon i appen, kan også logge svangerskapskvalme hvis det er interessant!
Nørs, Libero og babyverden! Brukte de sist og bruker dem nå :)
Supert! Tusen takk:love017
 
Jeg likte Preggers, Preglife, Nørs, Libero og Babyverden
 
Back
Topp