Beste samboer EVER!!

Mrs.H.

Glad i forumet
Juli13-jentene
Har jo vært syk i det siste ,og min kjære har virkelig stått på for å få små ting fikset ,
så han har malt soverommet ,taket på kjøkken og badet ,ryddet utav bokhyllen på sov.r sånn at vi får palss til lille sin kommode ,flyttet min kommode på sin side for å få plass til lille sin seng på min side , og ikke nok med det!!

Tror du ikke han kom hjem i går med ny mobil tlf til meg .. jepp Samsung galaxy s lll mini!! og kjøpt med Rosa deksel til meg!!og han hadde kjøpt 4 nye bodyer til lille også ... Og så sier han ,nei nå tar vi oss en tur på Barnashus å ser over det vi trenger ,

så vi kom derfra med

stelle matte
seng
madrass
sengetøy
vippestol
dyne

Han er så snill å tar godt vare på meg ...

så nå føler jeg meg ok så nå skal jeg ut å kjøpe noe fint til han ,for var jo tross alt han som hadde bursdag den dagen jeg ble innlagt på sykehuset!

og i kveld skal vi på Big horn steak house! og det gleder jeg meg til !!

Ha en flott dag alle sammen og ha en super 17.mai i morgen :)

Så utrolig snilt gjort av samboeren din! :-)
Han har nok innsett at det er din tur til å bli tatt vare på nå ja! :-)
Det høres ut som dere vil få en fin kveld med middag også, så nå må du bare kose deg masse! :-)
kommer han til å hjelpe til like mye når babyen er født også?
Han virker som en god kar, det fortjener du! :-)

Super mann! Så fint at han tar godt vare på deg :-)

Så utrolig snilt gjort av samboeren din! :)
Han har nok innsett at det er din tur til å bli tatt vare på nå ja! :)
Det høres ut som dere vil få en fin kveld med middag også, så nå må du bare kose deg masse! :)
kommer han til å hjelpe til like mye når babyen er født også?
Han virker som en god kar, det fortjener du! :)
ja han ser virkelig frem til at lille skal komme :) tar 2 uker fri ..men skal bli spennende ,han er kjempe flink med mine nieser ,men han har vel ikke vært så mye rundt babyer over tid ;) men alle sier han er en skikkelig "pappa" type :) så det lover godt .. men vi som ikke har barn fra før vet jo ikke hvordan andre part reagerer .. så gleder meg til å se han under fødselen ..om jeg får det med meg :)

ja han ser virkelig frem til at lille skal komme :) tar 2 uker fri ..men skal bli spennende ,han er kjempe flink med mine nieser ,men han har vel ikke vært så mye rundt babyer over tid ;) men alle sier han er en skikkelig "pappa" type :) så det lover godt .. men vi som ikke har barn fra før vet jo ikke hvordan andre part reagerer .. så gleder meg til å se han under fødselen ..om jeg får det med meg :)
Så bra! :-)
Min samboer var ikke klar for å bli pappe først han, men ble mer engasjert da han kunne kjenne spark osv.
Men det beste var jo fødselen, og tiden etterpå! Jeg fikk ikke lov til å hverken skifte bleier, eller bære henne.
Skulle vi vise henne fram var det han som tok henne i armene, og smilte fra øre til øre. <3

Denne gangen har han vært med på det før, så er liksom ikke like spennende med sparkene osv. Men det kan jo også komme av at han er opptatt av vår første jente fremdeles! Veldig flink til å ta seg av henne! Så det sluttet aldri etter fødselen her. :-)

Så bra for deg :)
Også så gøy at han er så engasjert:)

Ååååh :D
Så utrolig koselig! Kos deg masse på B.H! Det fortjener du :D
Bare å nyte det mens man kan! ;)

Ååååå så godt å høre at det finnes slike flotte menn der ute :)
Kos deg masse og nyyyt det ;)

Back
Topp