Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå har jeg kun prøvd medela swing elektriske pumpe og vært veldig fornøyd med den.
Men skulle jeg fått flere barn hadde jeg kjøpt Elvie brystpumpe, den er bærbar (den puttes bare nedi ammebhen), trådløs og nesten lydløs. Så slipper man å være lenket til sofaen.
Den så jo genial ut, men den koster 7 000 (!) for dobbel pumpe... Det er jo helt sykt..
Jeg hadde dobbel elektrisk medela swing forrige gang. Jeg hadde pumpebh, og pumpen har hekte så du kan hekte den i bukselinningen. Så man kan gå rundt med den med hendene fri, men må jo passe på ledninger og sånt, da..
ja vet at prisen er rimelig høy, men det hadde gjort at jeg ikke trengte slite meg helt ut med pumping . Hadde også dobbel elektrisk medela swing med ammebh, men de å skulle ta vare på små søsken alene og pumpe samtidig.
Her skal storebroren gå i bhg, og etter erfaringene forrige runde skal jeg IKKE slite meg ut med pumping, men heller gi mer mme. Forrige gang kavet jeg alt for mye med å absolutt skulle gi så mye morsmelk som mulig.. Det skal jeg ikke denne gangen. Så satser på å begynne med den pumpen jeg har, og se hvordan det går.
Nå har jeg kun prøvd medela swing elektriske pumpe og vært veldig fornøyd med den.
Men skulle jeg fått flere barn hadde jeg kjøpt Elvie brystpumpe, den er bærbar (den puttes bare nedi ammebhen), trådløs og nesten lydløs. Så slipper man å være lenket til sofaen.
Eneste jeg har hørt fra flere om denne er at den ikke tømmer/stimulerer brystet like bra. Men om det stemmer kan jeg jo ikke uttale meg om da kommer an på puppene også kanskje.
Til ts så har jeg hatt medela og vært fornøyd med den, liker at man har 3 ulike trakter å velge mellom for best mulig å kunne tilpasse brystet. Jeg skal i tillegg ha en pumpebh denne gangen. Måtte holde puppen oppe mens jeg pumpet sist og det var sykt slitsomt.