Beste og værste med graviditet

Det verste er ventetiden de første 12 ukene.. Og alle de kjipe vondtene som kommer på slutten: rastløse ben, søvnproblemer, kløe, tissing hele tiden...

Det beste er premien <3 Når man ligger med en nyfødt liten tass på brystet og tenker på at nå er det oss for alltid!
Syns jeg går på do ofte nå jeg,våkner på nattan tom. Men kjenner nå at jeg gruer meg til krampene i beina,det hadde jeg mye sist.

Der beste er å glede seg til nurket kommer.
Det værste er kvalmen som kommer og går hele dagen

Det beste med og være gravid er at vi får en baby som vi har ønsket oss sårt nå i 5 år:Heartbigred

Det verste er ventetiden da jeg er ekstremt utålmodig:p

Da er det ekstra koselig :) tiden går fort nok når man kommer over de første 12 ukene.

Ja er kjempe koselig, og en glede jeg ikke kan klare og beskrive med ord:Heartbigred

Gleder meg masse til og bli ferdig med disse 12 ukene, for da begynner man og merke mer til lille i magen og man kan begynne og handle inn litt forskjellig :)
Også har man ultralyden der man får vite kjønn :) Krysser alt jeg har for at alt er som det skal inni varehuset når jeg skal på tul i morgen:Heartbigred

Ja er kjempe koselig, og en glede jeg ikke kan klare og beskrive med ord:Heartbigred

Gleder meg masse til og bli ferdig med disse 12 ukene, for da begynner man og merke mer til lille i magen og man kan begynne og handle inn litt forskjellig :)
Også har man ultralyden der man får vite kjønn :) Krysser alt jeg har for at alt er som det skal inni varehuset når jeg skal på tul i morgen:Heartbigred
Det er en helt egen følelse når man ønsker seg noe så veldig. Masse lykke til på tul :) jeg var på tul forrige uke og alt så bra ut og hjerte slo og den var akkurat som den skulle være i forhold til hvor mange uker jeg var så det var gøy :)

Back
Topp