Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff,bekkenlåsning høres ikke noe godt ut.Beste vet jeg ikke enda, men vil tro at det er at det forhåpentligvis blir en bebis av dette. Verste er kvalmen, bekkenlåsningene og at jeg blir så hjelpesløs - foreløpig.
Nei, håper den blir bedre etter nesten kirotime Litt i tidligste laget å slite med bekkenet...Uff,bekkenlåsning høres ikke noe godt ut.
Hva syns du er det beste og det værste med å gå gravid?
Jeg syns det beste er kosen med magen når den kommer og at man lager ett lite menneske. Det værste for min del er at jeg skal bli svær og legge på meg en del.
Uff,det er ikke no koselig. Veit akkurat hvordan det er og det er ikke så lett å ikke bry seg om det heller med en sånn bakgrunn,det vet jeg alt om. Også blir vi nok litt ekstra følsomme med alle disse hormonene nå.Beste er forventningene og voksende mage
Verste er vel ensomheten i svangerskapet, jeg opplever at venninnene mine ikke inkluderer meg i ting de gjør sammen.
Sikkert veldig barnslig av meg å bry meg, men som mobbeoffer i hele barndommen, så svir slike arr..
Uff,det må jo være litt slitsomt med den angsten. Håper tiden går fort til uke 12 og at du da klarer å slappe avDet verste er de tolv første ukene, og den angsten og usikkerheten det fører med seg. Jeg får mye angst pga svangerskapshormonene.. jeg sliter litt med angst til vanlig også, men i svangerskapet får jeg angst hele tiden. Jeg er mye kvalm også, og da kommer det hjertebank ledsaget av kvalmen, som igjen fører til angst.
Det beste med svangerskapet er når man får tydelig mage og tydelige spark og kan kose og stryke. Og den premien tilslutt da er jo helt fantastisk [emoji7]